Udbetaling af boligstøtte i påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2013

eliasmum

Er der nogen der ved hvornår boligstøtten bliver udbetalt når den første falder på en helligdag?

Troede egentligt at de blev udbetalt den sidste bankdag før udbetalingsdagen, når det var en helligdag, men vi har ikke modtaget noget så vil høre om der er sket en fejl, eller om der er andre regler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Michael healer

eliasmum skriver:

Er der nogen der ved hvornår boligstøtten bliver udbetalt når den første falder på en helligdag?

Troede egentligt at de blev udbetalt den sidste bankdag før udbetalingsdagen, når det var en helligdag, men vi har ikke modtaget noget så vil høre om der er sket en fejl, eller om der er andre regler

Boligstøtte udbetales den 1. i måneden, men når den første er en helligdag udbetales de d. 2., lige som huslejen også først skal betales den 2. i næste måned

Anmeld

28. marts 2013

Zelinasmor

eliasmum skriver:

Ja jeg har altså fået boligstøtte i dag (fatter ikke hvordan nu når det er helligdag). Men ja, mine gik ind i morges 

Anmeld

28. marts 2013

pussekat

eliasmum skriver:

hejsa
jeg fik min i går og fik brev om de vil kom den 1 men være går ind i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.