Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke til de heldige i april
glæder mig til at følge jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyDrømme23 skriver: Positiv Totalt uforventet at det lykkedes så hurtigt og i første forsøg Og var sikker på jeg ikke var gravid, men det skulle lige overstås med en test for at slå det fast. Men vi tog heldigvis fejl lykkelig
Positiv Totalt uforventet at det lykkedes så hurtigt og i første forsøg
Og var sikker på jeg ikke var gravid, men det skulle lige overstås med en test for at slå det fast. Men vi tog heldigvis fejl lykkelig
Jeg er rigtig glad på jeres vegne tillykke..
Men det er nok ikke lige mig du skal prale til at i har gjort det i første hug..
ønskebarn74 skriver: Jeg er rigtig glad på jeres vegne tillykke.. Men det er nok ikke lige mig du skal prale til at i har gjort det i første hug..
Ok, lyder som i har haft en hård og lang kamp Men dejligt at det er lykkedes for jer
BabyDrømme23 skriver: Ok, lyder som i har haft en hård og lang kamp Men dejligt at det er lykkedes for jer
10år.. Hvoraf 5,5 år i fertilitetsbehandling...
5 spontane aborter og en biokemisk.. Så ja.. Og om den bliver vil tiden vise..
ønskebarn74 skriver: 10år.. Hvoraf 5,5 år i fertilitetsbehandling... 5 spontane aborter og en biokemisk.. Så ja.. Og om den bliver vil tiden vise..
Huff er jeg rigtig ked af at høre .. Ønsker jer det alt det bedste med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128