Potte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

jeanne-skat

Så har min søn på 23 mdr tisset på potten for første gang . Dygtig dreng hvor gammel var jeres? Og hvornår var de blefri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Ryberg

min dreng fylder 3 år den 7. maj, og har netop lige tisset på potten oppe hos sin mormor for første gang i forgårs!!
Så er lidt stolt

men vi har godt vidst at han ville være sent ude med det potteri ... selv dagplejen har sagt det...

meeeeeeeeeeeeeeeeeeen mon ikke det kommer når han starter i Børnehave

og hvor er det bare flot af din lille bandit!!!

Anmeld

27. marts 2013

Tip!

Min søn har aldrig brugt potte.. Han smed bleen da han var 3 år og 3 mdr.. De første dage havde han ble på om natten, meget tør hver morgen, så brugte han ikke ble mere.. Det gik stærkt Lige pludselig

Anmeld

27. marts 2013

jeanne-skat

KittyGirl skriver:

min dreng fylder 3 år den 7. maj, og har netop lige tisset på potten oppe hos sin mormor for første gang i forgårs!!
Så er lidt stolt

men vi har godt vidst at han ville være sent ude med det potteri ... selv dagplejen har sagt det...

meeeeeeeeeeeeeeeeeeen mon ikke det kommer når han starter i Børnehave

og hvor er det bare flot af din lille bandit!!!

Det kommer når det kommer jeg var også 3 år før jeg smed bleen men ja syns han er sej

Anmeld

27. marts 2013

jeanne-skat

Twinkle little star skriver:

Min søn har aldrig brugt potte.. Han smed bleen da han var 3 år og 3 mdr.. De første dage havde han ble på om natten, meget tør hver morgen, så brugte han ikke ble mere.. Det gik stærkt Lige pludselig

Hvor er han dygtig

Anmeld

27. marts 2013

betina23

jeanne-skat skriver:

Så har min søn på 23 mdr tisset på potten for første gang . Dygtig dreng hvor gammel var jeres? Og hvornår var de blefri

Det da super fedt
Vi bruger ik potte men har en stige ting til wcet hun lavede lort da hun var ca 14 md og har tisset et par gange men det gået istå for tiden detsværre men håber hun vil igen hun vil godt side men laver ik noget

Anmeld

28. marts 2013

Morgensol

Vores pige tisser på både potte og toilet. Hun vil dog ha ble på når hun ska lave stort og om natten, men der er de knastørre om morgnen.. Hun er lige blevet 3 d. 9 marts og sagde en uge efter sin fødselsdag at nu brugte hun ikke ble mere. Selvom hun hat ble på en gang imellem, så siger hun til når hun ska tisse..

Anmeld

28. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Min ældste søn var 2 år 4 mdr da han smed bleen fra den ene dag til den anden. Ble fri om natten ugen efter.

Lillebror er lige blevet 2 år og han elsker at sidde på toilettet har gjort det siden jul. Men der er endnu
Ikke sket noget på den

Anmeld

28. marts 2013

JustMe

Min datter tissede (m.m.) på potten første gang, da hun var omkring 1½ år. Det gjorde hun nogle gange, men mistede så interessen igen. Nu er hun snart 2 år og tisser flere gange om dagen på potten og ind imellem kommer der også mere end tis

Anmeld

28. marts 2013

L&V

Laura var 16måneder da hun tossede på potte for første gang.. Nu er hun 1 1/2 og gør det når hun har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.