Cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

Ck90

Jeg med p piller d.11/3, og fik så min menstruation kort efter, og ville så hører om det så hedder cyklus 1 nu eller er det først efter menstruationen kommer igen ??

Jeg har tænkt mig at starte på graviditetsvitaminer her til april, da vi vil starte PB til juni/juli - men er der nogen forskel på livol og apovit vitaminpiller til gravide ? Og hvilken af dem er billigst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

CH2012

Ck90 skriver:

Jeg med p piller d.11/3, og fik så min menstruation kort efter, og ville så hører om det så hedder cyklus 1 nu eller er det først efter menstruationen kommer igen ??

Jeg har tænkt mig at starte på graviditetsvitaminer her til april, da vi vil starte PB til juni/juli - men er der nogen forskel på livol og apovit vitaminpiller til gravide ? Og hvilken af dem er billigst?

Jeg går ud fra, at min menstruation, som jeg fik allerede dagen efter jeg stoppede med mini-piller, at det var min første cyklus. Men jeg er ikke 100% sikker. Men går ud fra det Jeg har fået af vide af min læge, at livol er fin - det er den jeg tager. Mulitivitatminen... Der er også den mængde folinsyre, man skal bruge...

Anmeld

28. marts 2013

Mami_Ravn

Ck90 skriver:

Vil også mene det er første cyklus...

Jeg tager gravitamin fra multitabs hvilket min læge og flere veninder har anbefalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.