Update på : tilbageholdt skattepenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

jydeinden

Elias2010<3 skriver:

Ja det håber jeg også ! Tvivler dog

man har da lov at håbe at han er stor nok til at undskylde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Muhmi

Og så tager han jo selvfølgelig sønnike på lørdag, så du kan shoppe.

Anmeld

27. marts 2013

Christina74

Dejligt at høre :-) så mangler vi bare det vigtigste. . . . . . . . . . . .   Undskyldningen der kommer fra hjertet 

Anmeld

27. marts 2013

Ryberg

Elias2010<3 skriver:

Oprettede tråden:  https://www.baby.dk/debat/212642pi4/ordet-er-frit/tilbageholdt-skattepenge--.aspx

min kæreste er lige kommet hjem fra job, han satte sig direkte ved computeren og havde en fornemmelse der sagde at han vidste hn var galt på den.. 

har lige kigget på netbank, han har overført 8000,- 

vi har overhovedet ikke snakket sammen siden han kom hjem..

flot han kunne indse hans fejl.

Dejligt med den update, og dejligt at mænd som kan være de største fjolser på jordkloden, trods alt kan indse deres fejl og rette op på dem!

Derfor har han stadig været et fjols mod dig.

Men dejligt det er blevet løst! og håber det bedste for jer begge fremover

Anmeld

28. marts 2013

eliasmum

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at du da mangler 2500 kr... Jeg håber ikke at du lader dem gå i glemmebogen og ikke kræver dem fordi at du syntes det er flot af ham at han har erkendt sin fejl...

Jeg syntes godt nok at han har lavet et kæmpe tillidsbrud og kan som flere af de andre godt undre mig om det overhovedet er første gang han laver lidt fusk...

Håber det ikke for dig, men syntes bare at det lyder så respektløst at jeg har svært ved at tro det er kommet over natten...

Øv på dine vegne, håber det løser sig

Anmeld

28. marts 2013

Carina:-)

Jeg forstår simpelthen ikke at du bare acceptere det??

Han har løjet,taget på drukferie med dine penge samt ladet dig og jeres barn sidde uden penge!

Du kan da ikke bare godtage at han lige overfører 8000 og så er alt fryd og gammen.

I mangler jo at kommunikere ,om ikke andet så for jeres søns skyld.

Og nu I er ved det ,så var det nok også passende at I lige snakkede om hvorfor I skal betale det samme når han har 5000 mere til sig selv i måned....I har et barn samme,og skabt et liv sammen.Så er det vel også meningen at økonomien skal være fair for alle parter.

Og ja jeg blander mig,men synes helt ærligt du lader dig træde unødigt på .Og finder dig i ting der er fuldstændig absurd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.