Har alle fået sine skattepenge ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har stadig dække fået mine skattepenge..

beløbet er på 10.500,- og havde regnet med at skulle købe nogen havemøbler på tilbud og tilbuddet gælder til og med idag ((

jeg ved godt de arbejder på sagen, men er der håb endnu for at de bliver udbetalt idag. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

LilleChelle

Vi har fået vores. 

De var på kontoerne imorges da vi kiggede kl. 7. 

Anmeld

27. marts 2013

Rikkemor89

Anonym skriver:

beløbet er på 10.500,- og havde regnet med at skulle købe nogen havemøbler på tilbud og tilbuddet gælder til og med idag ((

jeg ved godt de arbejder på sagen, men er der håb endnu for at de bliver udbetalt idag. ?

Mange har haft problemer med det skattepenge osv, men de skulle gerne være på din konto her efter middag (: 

Anmeld

27. marts 2013

stm2812

Anonym skriver:

Mbåde min løn og skattepenge kom ind på kontoen for et par timer siden. Så tror der er en god mulighed for at du når at få dem i dag(:

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

ej det håber jeg virkelig. Havde sådan set frem til denne dag

Anmeld

27. marts 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

De går ind i dag

Ellers ring til banken og sig at du overtrækker i dag

Anmeld

28. marts 2013

Lone Jakobsen

vores er gået ind

Anmeld

28. marts 2013

Clisolka

Mine er også gået ind 

Anmeld

28. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Gå ind på Skat.dk og se. Der står oplysningerne. Mine er tilbageholdt selvom jeg ikke har noget gæld. Glæder mig til at modtage.

Anmeld

28. marts 2013

jydeinden

nix mine er tilbageholdt og med god grund for har noget restgæld, men bliver da spændende og se hvornår de evt modregner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.