ARGH!!! Hvad kan jeg regne med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Mami_Ravn

Okay!!! 

Er super frustreret. Hvad er p-pille symptomer og hvad er graviditetssymptomer???

Stoppede på pillen for en måned siden (ca 5 marts) og har siden forsøgt at blive gravid. I løbet af den sidste uge har jeg haft meget store humørsvingninger a la jeg græder over ALT eller bliver sur uden grund. Derudover har jeg enormt ømme brystvorter. 

Jeg tog en test i forgårs, negativ, hvilket jeg egentligt også regnede med. Tog den også for at få lidt ro på mig selv. Men de her symptomer eller hvad man skal kalde dem går mig virkelig på nerverne..

Ved ikke engang om der er nogen der kan hjælpe mig, men fik da lidt luft.. (sorry) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

FrkZier

Mami_Ravn skriver:

Okay!!! 

Er super frustreret. Hvad er p-pille symptomer og hvad er graviditetssymptomer???

Stoppede på pillen for en måned siden (ca 5 marts) og har siden forsøgt at blive gravid. I løbet af den sidste uge har jeg haft meget store humørsvingninger a la jeg græder over ALT eller bliver sur uden grund. Derudover har jeg enormt ømme brystvorter. 

Jeg tog en test i forgårs, negativ, hvilket jeg egentligt også regnede med. Tog den også for at få lidt ro på mig selv. Men de her symptomer eller hvad man skal kalde dem går mig virkelig på nerverne..

Ved ikke engang om der er nogen der kan hjælpe mig, men fik da lidt luft.. (sorry) 

Det er stadig liiiige tidligt nok at teste, vent til omkring 5/4 og test igen 

Anmeld

27. marts 2013

Muffinmor

Har det lidt på samme måde, har dog kvalme. har testet i morges den var negativ, men har først testdag på lørdag. Men puha den her kvalme altså, hvis det ikke er en baby så må det være mavesyge.

Anmeld

27. marts 2013

Lotus86

Desværre er 'symptomerne' ret ens, så man kan let blive snydt

Anmeld

27. marts 2013

Mami_Ravn

Lotus86 skriver:

Desværre er 'symptomerne' ret ens, så man kan let blive snydt

Ja, det er jo det der er super frustrerende, men såvidt jeg kan regne ud skla jeg have mens på mandag. Så må teste et par dage efter hvis den ikke er kommet.

Anmeld

27. marts 2013

Rockertand

Mami_Ravn skriver:

Ja, det er jo det der er super frustrerende, men såvidt jeg kan regne ud skla jeg have mens på mandag. Så må teste et par dage efter hvis den ikke er kommet.

Ved du, hvor lang din cyklus uden p-piller er? For ellers ved du jo ikke, hvornår du er gået over tid....

Anmeld

27. marts 2013

Mami_Ravn

Rockertand skriver:

Ved du, hvor lang din cyklus uden p-piller er? For ellers ved du jo ikke, hvornår du er gået over tid....

Nej er lige gået af dem her den 5 marts som var min første mensdag, så vi må gå ud fra at hvis jeg har en 28 dages cyklus hedder det den 1, hvis ikk skal jeg vente til omkring den 5 vil jeg tro :-)

Anmeld

27. marts 2013

Mettefpigen

Mami_Ravn skriver:

Nej er lige gået af dem her den 5 marts som var min første mensdag, så vi må gå ud fra at hvis jeg har en 28 dages cyklus hedder det den 1, hvis ikk skal jeg vente til omkring den 5 vil jeg tro :-)

Når man stopper med p-piller kan de første måneder godt være meget ustabile....

Anmeld

28. marts 2013

sulo

Der kan gå lang tid inden man får en stabil cyklus efter p-pille stop, hvis det overhovedet bliver stabil.

Mine menstrationer var også stabile da jeg var på p-pillerne, men nu svinger de som vinden den blæser nu og nu er det 1 år og 9 mdr siden jeg stoppede med p-piller.

Mine cyklusser har siden svinget meget, fra 32, 30, 31, 33, 30 ovs og nu på 34.

Absolut ikke for at tage modet fra dig, det ville være så nemt hvis vi alle havde en cyklus på 28 dage og ÆL på samme tid hver gang, men sådan er vores kroppe ikke indrettet, men det skal nok lykkedes alligevel

Anmeld

28. marts 2013

Mami_Ravn

sulo skriver:

Der kan gå lang tid inden man får en stabil cyklus efter p-pille stop, hvis det overhovedet bliver stabil.

Mine menstrationer var også stabile da jeg var på p-pillerne, men nu svinger de som vinden den blæser nu og nu er det 1 år og 9 mdr siden jeg stoppede med p-piller.

Mine cyklusser har siden svinget meget, fra 32, 30, 31, 33, 30 ovs og nu på 34.

Absolut ikke for at tage modet fra dig, det ville være så nemt hvis vi alle havde en cyklus på 28 dage og ÆL på samme tid hver gang, men sådan er vores kroppe ikke indrettet, men det skal nok lykkedes alligevel

Jeg ved godt alt det der og prøver lidt at glemme det..vi ser jeg må jo bare sige at omkring den 5 april er vi oppe på 33 dage, så måske det er et safe bet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.