Er der nogen tvivl her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
15 svar
2 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en profil, men skriver som anonym da jeg først lige har testet her til morgen og kæresten ikke har fået nyheden endnu.

Jeg er to dage over tid, har ingen graviditets tegn som bryst spændinger som jeg havde ved sidste graviditet i efteråret.

Men kan i se nogen tvivl ved denne test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg har en profil, men skriver som anonym da jeg først lige har testet her til morgen og kæresten ikke har fået nyheden endnu.

Jeg er to dage over tid, har ingen graviditets tegn som bryst spændinger som jeg havde ved sidste graviditet i efteråret.

Men kan i se nogen tvivl ved denne test?

Ingen tvivl! TILLYKKE! 

Anmeld

27. marts 2013

nielsen80

Den bliver vist ikke mere positiv.

Tillykke!

Anmeld

27. marts 2013

Guldet

Nej der er vidst ingen tvivl ;-) stort tillykke ! Hvordan vil du fortælle kæresten den gode nyhed? 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Mange tak

Jeg er så lettet at det ser ud til og vil lykkes igen efter min SA i november, det var et hårdt slag og kæresten efter lægen udsagn burde være steril så der var nogen der mente at den sidste grividitet var et mirakkel.

Anmeld

27. marts 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

Mange tak

Jeg er så lettet at det ser ud til og vil lykkes igen efter min SA i november, det var et hårdt slag og kæresten efter lægen udsagn burde være steril så der var nogen der mente at den sidste grividitet var et mirakkel.

Ej hvor fedt for jer at det så lykkedes STORT tillykke

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Nej der er vidst ingen tvivl ;-) stort tillykke ! Hvordan vil du fortælle kæresten den gode nyhed? 

Puha er lidt i tvivl, vi står midt i en flytning, har lige fået en 2 værelses lejelighed, det skal lige siges at vi ikke har prøvet på at blive gravide bevidst ud over ikke at bruge prævention og håbe på en smutter.

Anmeld

27. marts 2013

Lullaby*

Nej den kan vist ikke være mere positiv!
Tillykke med den lille spire

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Sådan lige et side spørgsmål, der er vel ikke nogen risiko ved at gå i svømmehallen i dag?

Anmeld

27. marts 2013

Lullaby*

Anonym skriver:

Sådan lige et side spørgsmål, der er vel ikke nogen risiko ved at gå i svømmehallen i dag?

Nej. Afsted med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.