Prinsessen har feber :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

MorDk

Åhh det er godt nok ikke meget søvn vi har fået i nat. Prinsessen har været vågen on/off siden kl.20 i går aftes. Har max sovet 30 minutter af gangen  Jeg er godt nok træt. Prinsessen var helt smadret her til morgen. Røde øjne, hoste, meget mundvand og bare rigtig "skvat" Temp. 38,5. (Tænder?) Temp. faldt lidt og hun blev lagt ud i barnevognen. Faldt i søvn med det samme! Har sovet 1 times tid nu. Har tjekket hende hvert 10. minut. Jeg hader bare når mine unger er syge. Håber snart hun er på toppen igen. Skal til påskefrokost imorgen hos min mor. Håber ikke vi må aflyse. Kommer helt an på hvordan natten bliver og hvordan hun har det. Men tænker... ville I tage afsted hvis hun har feber. Tænker hun kunne sove lidt i sin klapvogn? På den anden side  vil jeg personligt helst selv være hjemme når jeg er syg. MEN jeg har ikke set min mor siden Prinsessen blev døbt i starten af februar. Men nu skal jeg heller ikke tage sorgerne på foreskud. Måske er alt meget bedre i morgen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

BigHope13

Åh stakkels pus, rigtig god bedring med hende

Anmeld

27. marts 2013

MorDk

BigHope13 skriver:

Åh stakkels pus, rigtig god bedring med hende

Tak!!

Anmeld

27. marts 2013

EmmaKathrine

MorDk skriver:

Åhh det er godt nok ikke meget søvn vi har fået i nat. Prinsessen har været vågen on/off siden kl.20 i går aftes. Har max sovet 30 minutter af gangen  Jeg er godt nok træt. Prinsessen var helt smadret her til morgen. Røde øjne, hoste, meget mundvand og bare rigtig "skvat" Temp. 38,5. (Tænder?) Temp. faldt lidt og hun blev lagt ud i barnevognen. Faldt i søvn med det samme! Har sovet 1 times tid nu. Har tjekket hende hvert 10. minut. Jeg hader bare når mine unger er syge. Håber snart hun er på toppen igen. Skal til påskefrokost imorgen hos min mor. Håber ikke vi må aflyse. Kommer helt an på hvordan natten bliver og hvordan hun har det. Men tænker... ville I tage afsted hvis hun har feber. Tænker hun kunne sove lidt i sin klapvogn? På den anden side  vil jeg personligt helst selv være hjemme når jeg er syg. MEN jeg har ikke set min mor siden Prinsessen blev døbt i starten af februar. Men nu skal jeg heller ikke tage sorgerne på foreskud. Måske er alt meget bedre i morgen?!

God bedring til din prinsesse! 

Om ikke andet så kan i jo tage afsted hvis hun har det sådan OK, altså hvis feberen ikke er så høj. 

Anmeld

27. marts 2013

Lotus86

Det var fuldmåne i nat, og af en eller anden årsag sover mange børn elendigt når der er fuldmåne, inkl. min egen søn, sikke en nat vi havde Så måske det kan have haft noget at sige? Men altså, hvis hun ikke har mega høj feber og ellers ikke er vildt generet af det, så ville jeg tage af sted.

Anmeld

27. marts 2013

MorDk

Lotus86 skriver:

Det var fuldmåne i nat, og af en eller anden årsag sover mange børn elendigt når der er fuldmåne, inkl. min egen søn, sikke en nat vi havde Så måske det kan have haft noget at sige? Men altså, hvis hun ikke har mega høj feber og ellers ikke er vildt generet af det, så ville jeg tage af sted.

Altså underligt med den fuldmåne?

Anmeld

27. marts 2013

Moma

MorDk skriver:

God bedring med hende!

Jeg ville tage af sted, når det er hos din mor. Medmindre hun bliver dårligere, og I igen får en dårlig nat.

Anmeld

27. marts 2013

Lotus86

MorDk skriver:

Altså underligt med den fuldmåne?

Ja helt vildt. Kender en der arbejder på et hospital, og hun siger det altid er mere gang i den på fødegangen når det er fuldmåne

Anmeld

27. marts 2013

Pikku Myy

MorDk skriver:

Jeg har kendt en sygeplejerske med speciale i børn, der fortalte mig at børn ikke bliver syge af at få tænder, men at tænder bryder frem når børn er syge

Jeg ville tage afsted hvis det var hos vores forældre.

God bedring.

Anmeld

27. marts 2013

MorDk

Pikku Myy skriver:

Jeg har kendt en sygeplejerske med speciale i børn, der fortalte mig at børn ikke bliver syge af at få tænder, men at tænder bryder frem når børn er syge

Jeg ville tage afsted hvis det var hos vores forældre.

God bedring.

Det er rigtig har jeg faktisk også hørt. For det skulle jo ikke gøre dem syge. Men man tænker bare sådan fordi der ofte er en sammenhæng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.