Popcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

lineog4

Har aldrig prøvet. Nogen med en god opskrift? Hvad med pindene er det nogen specielle?

line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har lavet det med en amo chokolade kage. Bag den som anvist på pakken, smulder den i en skål, bland en pakke philiiadelphia neutralt flødeost i og flormelis til det har en fast konsistens der ka rulles til kugler.

Læg kuglerne i køleskabet i et par timer. Dyp træ slikkepnde ( panduro) i smeltet chokolade, stik den i en kugle og afkøl igen inden du dyppet kuglen i smeltet chokolade og pynt. 

Dæk en blok oasis/ flamingo med sølvpapir, til at stikke pindene ned i når du har dyppet i chokoladen. 

Eller prøv at tjekke youtube, det var sådan jeg i tidernes morgen gjorde. Vh stine

Anmeld

27. marts 2013

Moma

Jeg har brugt denne opskrift. Du pynter bare efter hvad du synes:

http://www.oetker.dk/oetker_dk/html/default/debi-8nakcp.dk.html?RecipesSearch=true

Anmeld

27. marts 2013

LilleLene

lineog4 skriver:

Har aldrig prøvet. Nogen med en god opskrift? Hvad med pindene er det nogen specielle?

line

jeg havde noget til overs fra jeg lavede en chokoladekage med hvid chokolade og lime mousse

så smulrede jeg kagen og blandede sammen med den hvide chokolademousse og så rullede jeg nogle pinde af sølvpapir, og pakkede dem ind i fondant

skulle bare prøve fordi jeg sto med en masse rester og NØJ det smagte lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.