Spørgsmål til huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
13 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har købt hus fornylig?

Hvad skulle jeres rådighedsbeløb være på?

- var den ene af jer på SU?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

LRJ

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har købt hus fornylig?

Hvad skulle jeres rådighedsbeløb være på?

- var den ene af jer på SU?

Jeg er på su, og vi fik afvide vi skulle have 7000 i rådighedsbeløb når alt var betalt i måneden for at købe op til 1.000.000 og 10.000 for at købe op til 1.500.000 og 14.000 for at købe for 2.000.000

Vi har ikke købt endnu, da vi venter på det hus der lever op til vores krav kommer men vi har kigget på mange huse, og været i banken med mange og fået grønt lys på alle, vi ville bare ikke have dem ( Eller jeg ville ikke )

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jeg er på su, og vi fik afvide vi skulle have 7000 i rådighedsbeløb når alt var betalt i måneden for at købe op til 1.000.000 og 10.000 for at købe op til 1.500.000 og 14.000 for at købe for 2.000.000

Vi har ikke købt endnu, da vi venter på det hus der lever op til vores krav kommer men vi har kigget på mange huse, og været i banken med mange og fået grønt lys på alle, vi ville bare ikke have dem ( Eller jeg ville ikke )

Vi er 2 voksne - ingen børn.

I den bolig vi bor i nu har vi 13.000 i rådighedsbeløb når alle faste udgifter er betalt.

Rådighedsbeløbet skal dække mad og fornøjelser.

puha jeg er alt for spændt om de giver grøn lys

Anmeld

27. marts 2013

LRJ

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne - ingen børn.

I den bolig vi bor i nu har vi 13.000 i rådighedsbeløb når alle faste udgifter er betalt.

Rådighedsbeløbet skal dække mad og fornøjelser.

puha jeg er alt for spændt om de giver grøn lys

Vi er 2 voksne og 1 barn

men 13.000 er os mange penge man siger normalt omkring 11.000 skal der være

for i får grønt lys

Anmeld

27. marts 2013

Albertsen92

Det er 5000 pr person der skal være i rådighedsbeløb. Så 10000. Og så 2500 pr barn. Når alt er betalt.

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Det er 5000 pr person der skal være i rådighedsbeløb. Så 10000. Og så 2500 pr barn. Når alt er betalt.

Er det det rådighedsbeløb man skal have for at låne penge, eller det der skal være tilbage når alt er betalt i det man køber?

Anmeld

27. marts 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Er det det rådighedsbeløb man skal have for at låne penge, eller det der skal være tilbage når alt er betalt i det man køber?

Er ikke sikker på om jeg har forstået hvad du mener
Men for at låne penge, skal du have det i rådighedsbeløb det nye sted. Når alt er betalt, også lån og husforsikring osv det sted i vil købe

Anmeld

27. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

I vores bank er det 6000 kr pr. voksen,og 2500 kr for det 1.barn,og 1500 kr pr. efterfølgende barn.

Der ud over skal man også tilsidesætte min. 1000kr om måneden til vedligholdelse.

Beløbet er det beløb,der skal stå tilbage på vores konto,når alle regninger er betalt,så der kun skal betales mad og fornøjelser.

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

I vores bank er det 6000 kr pr. voksen,og 2500 kr for det 1.barn,og 1500 kr pr. efterfølgende barn.

Der ud over skal man også tilsidesætte min. 1000kr om måneden til vedligholdelse.

Beløbet er det beløb,der skal stå tilbage på vores konto,når alle regninger er betalt,så der kun skal betales mad og fornøjelser.

Og det er beløbet i det mulige hus? - eller som situationen er nu i lejebolig?

Det er en jungle at finde rundt i

Anmeld

27. marts 2013

Moma

Og det er beløbet i det mulige hus? - eller som situationen er nu i lejebolig?

Det er en jungle at finde rundt i

Rådighedsbeløb i det mulige hus. Rådighedsbeløbet er når ALT er betalt. Det I kan købe mad, tøj og fornøjelser for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.