Brystforstørrende operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
8 svar
1 synes godt om
26. marts 2013

KittyCatta

Jeg har igennem længere tid ønsket mig større bryster. Føler mig fladbarmet og ikke kvindelig, selvom jeg er udstyret med en (dog lille) D-skål fra naturens side. 

Har vendt idéen med min kæreste, som selvfølgelig støtter mig, hvis det er det jeg vil, og nogle venner som overhovedet ikke kan se det fornuftige i at få det lavet. Så søger nogle, der har fået foretaget operationen, både ved Nygart Privathospital og andre hospitaler.

Hvor fik du lavet dine bryster?
Hvad talte for og hvad talte imod?
Hvordan følte I forløbet var op til operationen og hvad med efter?
Er I godt tilfredse med resultatet? Hvad sagde jeres omgangskreds?
Hvor længe bagefter havde I smerter og hævelse?
Hvor meget fik I i?
Hvad betalte I for operationen?

Håber på nogle seriøse svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

khaleesi

Hvad talte for og hvad talte imod?  Intet talte imod For mig var der ingen overvejelser.

Hvordan følte I forløbet var op til operationen og hvad med efter? Mine forældre gav mig operationen i julegave, og jeg fik dem lavet d. 18 Januar 2010, jeg var spændt og glad! på ingen måde nervøs. 

Er I godt tilfredse med resultatet? Ja! Jeg gik fra en A til en E i Bh størrelser.

Hvad sagde jeres omgangskreds? De støttede mig i min beslutning.

Hvor længe bagefter havde I smerter og hævelse? 6 uger, hvor jeg blev passet hos min mor. Havde så mange smerter at jeg endte med at brække mig af dem. 

Hvor meget fik I i? 550 

Hvad betalte I for operationen? Mine forældre betalte lidt over 40 tusinde. (Mine implantater er der livstids garanti på)

Anmeld

26. marts 2013

KittyCatta

khaleesi skriver:

Hvad talte for og hvad talte imod?  Intet talte imod For mig var der ingen overvejelser.

Hvordan følte I forløbet var op til operationen og hvad med efter? Mine forældre gav mig operationen i julegave, og jeg fik dem lavet d. 18 Januar 2010, jeg var spændt og glad! på ingen måde nervøs. 

Er I godt tilfredse med resultatet? Ja! Jeg gik fra en A til en E i Bh størrelser.

Hvad sagde jeres omgangskreds? De støttede mig i min beslutning.

Hvor længe bagefter havde I smerter og hævelse? 6 uger, hvor jeg blev passet hos min mor. Havde så mange smerter at jeg endte med at brække mig af dem. 

Hvor meget fik I i? 550 

Hvad betalte I for operationen? Mine forældre betalte lidt over 40 tusinde. (Mine implantater er der livstids garanti på)

Hvor fik du lavet dine bryster henne?

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

KittyCatta skriver:

Hvor fik du lavet dine bryster henne?

Grymer privathospital i skejby 

Anmeld

26. marts 2013

KittyCatta

khaleesi skriver:

Grymer privathospital i skejby 

Okay.
Bor i København, så skal helst opereres herovre.  Men lyder da super lækkert med din operation.
Jeg tænker desværre lidt for meget over, hvad folk tænker om mig, fordi jeg vælger at ændre ved min krop. Min familie er meget konservativ, og INGEN har gjort noget ved deres krop, og så kommer jeg og har flere piercinger, tattoveringer, gerne vil have lavet bryster og helst også botox. Jeg er på ingen måde en "dulle", men føler mig bare mere kvindelig, hvis du forstår.
Burde lade være med at tænke på alle andre før mig selv.

Tak for dit svar 

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

KittyCatta skriver:

Okay.
Bor i København, så skal helst opereres herovre.  Men lyder da super lækkert med din operation.
Jeg tænker desværre lidt for meget over, hvad folk tænker om mig, fordi jeg vælger at ændre ved min krop. Min familie er meget konservativ, og INGEN har gjort noget ved deres krop, og så kommer jeg og har flere piercinger, tattoveringer, gerne vil have lavet bryster og helst også botox. Jeg er på ingen måde en "dulle", men føler mig bare mere kvindelig, hvis du forstår.
Burde lade være med at tænke på alle andre før mig selv.

Tak for dit svar 

Ved de også har nogle gode privathospitaler derover! du burde undersøge det.

Vær dig selv, gør hvad du synes er bedst for dig. Jeg ved godt at andres meninger kan påvirke en utrolig meget, men det er din krop og dig der skal leve med dig selv! og tro mig, sådan et par silikonebryster gør lige sådan at ens selvtillid stiger med 80%. 

Alle er forskellige, og de skal bare lærer at acceptere dig for den du er. Har du åbnet lidt op for de tanker du har med en brystforstørrende operation overfor familien? 

Anmeld

26. marts 2013

LR85

jeg fik lavet brtstforstørrelse og brystløft i torsdags hos Nygart. 

For det første kan jeg kun anbefale dem. Jeg følte mig meget tryk og velinformeret hele vejen. 

Jeg har stadig ondt og tager smertestillende 4 gange dagligt, men tror jeg kan stoppe med det her om 3-4 dage. 

Du skal tage højde for børn/arbejde og lign. Man må IKKE løfte mere end 2 kg i de første 3 uger og man er MEGET træt efterfølgende. Jeg er vågen 2 timer, sover 1 time osv osv. 

Min omgangkreds har taget det blandet. Det gjorde mig lidt ærgelig, med dem som ikke forstod. Har kun fortalt det til de aller nærmeste. 

jeg tror at jeg går en bh-størrelse op, hvilket passer mig glimrende. 

Spørg endelig hvis du vil vide mere. Jeg lægger mig til a sove - igen 

Anmeld

27. marts 2013

Mamalou

LR85 skriver:

jeg fik lavet brtstforstørrelse og brystløft i torsdags hos Nygart. 

For det første kan jeg kun anbefale dem. Jeg følte mig meget tryk og velinformeret hele vejen. 

Jeg har stadig ondt og tager smertestillende 4 gange dagligt, men tror jeg kan stoppe med det her om 3-4 dage. 

Du skal tage højde for børn/arbejde og lign. Man må IKKE løfte mere end 2 kg i de første 3 uger og man er MEGET træt efterfølgende. Jeg er vågen 2 timer, sover 1 time osv osv. 

Min omgangkreds har taget det blandet. Det gjorde mig lidt ærgelig, med dem som ikke forstod. Har kun fortalt det til de aller nærmeste. 

jeg tror at jeg går en bh-størrelse op, hvilket passer mig glimrende. 

Spørg endelig hvis du vil vide mere. Jeg lægger mig til a sove - igen 

hvad kostede det? Hvis jeg må være så fræk at spørge? 

Anmeld

27. marts 2013

LR85

Mamalou skriver:

hvad kostede det? Hvis jeg må være så fræk at spørge? 

Du kan se alle priserne på Nygart's hjemmeside. 

Jeg sparede selv op og manden hjalp en smule økonomisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.