Hvad ville du have valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
11 synes godt om
26. marts 2013

CarinaSB

Hej Piger ..

Har lige brug for nogle kloge ord, Jeg er uvenner med min moster meget lang historie. Men nu skal min kusine konfirmeres her i april.  Min moster har skubbet det meste af min familie fra sig .. Jeg har som den eneste fra min familie valgt at komme da mit uvenskab med min moster ikke skal gå ud over min kusine. 

Hvad havde du valgt? Komme selvom at det nok bliver en smule akavet eller blevet væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

wmillapigenw

CarinaSB skriver:

Hej Piger ..

Har lige brug for nogle kloge ord, Jeg er uvenner med min moster meget lang historie. Men nu skal min kusine konfirmeres her i april.  Min moster har skubbet det meste af min familie fra sig .. Jeg har som den eneste fra min familie valgt at komme da mit uvenskab med min moster ikke skal gå ud over min kusine. 

Hvad havde du valgt? Komme selvom at det nok bliver en smule akavet eller blevet væk?

jeg havde støttet op om min kusine også kunne jeg bare ignorere min moster eller svare med ord så hun ikke havde mere at sige til mig hvis det var så slemt  

Anmeld

26. marts 2013

@BRUGER

CarinaSB skriver:

Hej Piger ..

Jeg ville helt klart møde op, og stadig hilse høfligt. Det andet det holder simpelthen ikke, det skaber bare endnu flere sure miner.

Anmeld

26. marts 2013

Lykke:)

Jeg havde valgt, at komme, da det ikke skal gå ud over din kusine. :-)
Jeg er sikker på, at hun ønsker at se dig, siden du er inviteret

Anmeld

26. marts 2013

CarinaSB

wmillapigenw skriver:

jeg havde støttet op om min kusine også kunne jeg bare ignorere min moster eller svare med ord så hun ikke havde mere at sige til mig hvis det var så slemt  

Det er jo os det jeg tænkte 

Anmeld

26. marts 2013

CarinaSB

@BRUGER skriver:

Jeg ville helt klart møde op, og stadig hilse høfligt. Det andet det holder simpelthen ikke, det skaber bare endnu flere sure miner.

Det var også det jeg tænkte :)

Anmeld

26. marts 2013

CarinaSB

Lykke:) skriver:

Jeg havde valgt, at komme, da det ikke skal gå ud over din kusine. :-)
Jeg er sikker på, at hun ønsker at se dig, siden du er inviteret

Det var nemlig også det jeg tænkte :)

Anmeld

26. marts 2013

Lunae

CarinaSB skriver:

Hej Piger ..

Jeg var også kommet! Børnene skal aldrig være ofre i de voksnes konflikter, hvis du spørger mig!

Anmeld

26. marts 2013

jydeinden

hvorfor i al verden skulle du ikke komme? det er muligt at din moster er en masse grimme ord, skal jeg ikke kunne sige.. men kan da ikke se hvorfor din kusine skal gøres til en fange i det "spil" så jeg havde uden tvivl deltaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.