Hjælp til en polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften siger...har jeg brug for ideer til en POLTERABEND!!

Bruden har lige d.13/3 (3,5 uge for tidligt) født, alt går dog godt og de regner med at komme hjem i morgen Men der skal holdes PA d. 25/4....vi vil rigtig gerne tage hensyn til hende, så regner først med at starte ved kl 10 -11...

vi har arrangeret en kosmetolog som kommer over middag, har I nogen ide om hvad vi ellers kan lave med hende? så vi stadig viser hensyn men også noget som hun husker dagen for...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humm den var da lidt svær. Jeg tænker at det jo er nød til at være noget hvor hun ka ha baby med.

Måske en omgang massage til hende. Og hvis i kender en massør, ku i måske enda få massørenren hjem til hende.

Porcelæns maling, hvor i alle maler feks en kop/ tallerken med et bestemt tema, og i nogle bestemte farver. Kopperne/ talerknener så en del af bryllupsgaven. 

Lav en lækker brunch til jer alle, som i ka spise hjemme ved hende. 

Tag på "skattejagt" hvor i kommer ud og gå en dejlig tur, hvor i så har gemt en lille ting på ruten, som hun så ska finde.  Vh stine

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Humm den var da lidt svær. Jeg tænker at det jo er nød til at være noget hvor hun ka ha baby med.

Måske en omgang massage til hende. Og hvis i kender en massør, ku i måske enda få massørenren hjem til hende.

Porcelæns maling, hvor i alle maler feks en kop/ tallerken med et bestemt tema, og i nogle bestemte farver. Kopperne/ talerknener så en del af bryllupsgaven. 

Lav en lækker brunch til jer alle, som i ka spise hjemme ved hende. 

Tag på "skattejagt" hvor i kommer ud og gå en dejlig tur, hvor i så har gemt en lille ting på ruten, som hun så ska finde.  Vh stine

Tusind tak for dit, det var i hvert fald noget vi sagtens kan bruge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.