Ømme bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Godaften alle sammen!

Jeg har lige et spørgsmål omkring ømme bryster!
Kan være det lyder super dumt, men her kommer det!
Hvordan føles det?

Jeg har i dag nemlig ondt når jeg trykker på dem. Altså, ondt som i hvis man har trænet brystmusklen.

Håber der er en der vil svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Godaften alle sammen!

Hvordan føles det?

Jeg har i dag nemlig ondt når jeg trykker på dem. Altså, ondt som i hvis man har trænet brystmusklen.

Ved mig føles det som dengang man var teenager og brysterne voksede. De er så ømme at de ikke kan røres ved uden det er ubehageligt. Men tror det er meget forskelligt fra person til person.

for de to magiske streger snart dukker op hos dig. 

Anmeld

2. april 2013

Mami_Ravn

Anonym skriver:

Godaften alle sammen!

Hvordan føles det?

Jeg har også super ømme bryster, det startede med ømme brystvorter i halvanden uge og har nu ændret sig til det du nævner.

dog vil jeg sige at det desværre godt kan have noget med mens at gøre, jeg smed mine p-piller i starten af marts og burde, hvis jeg har en cyklus på 28 dage, have fået min mens igår. Tog en test hertil morgen..ingen gevinst plus jeg kan mærke en murren i underlivet. 

Men krydser fingre for dig 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Ved mig føles det som dengang man var teenager og brysterne voksede. De er så ømme at de ikke kan røres ved uden det er ubehageligt. Men tror det er meget forskelligt fra person til person.

for de to magiske streger snart dukker op hos dig. 

Tusind tak for svar

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Mami_Ravn skriver:

Jeg har også super ømme bryster, det startede med ømme brystvorter i halvanden uge og har nu ændret sig til det du nævner.

dog vil jeg sige at det desværre godt kan have noget med mens at gøre, jeg smed mine p-piller i starten af marts og burde, hvis jeg har en cyklus på 28 dage, have fået min mens igår. Tog en test hertil morgen..ingen gevinst plus jeg kan mærke en murren i underlivet. 

Men krydser fingre for dig 

Kan sagtens genkende de ømme brystvorter! Har haft menstruationssmerter i 3 dage nu, men ingen menstruation. Men nu må vi se

Krydser fingre for dig

Anmeld

5. april 2013

Ck90

Jeg er mega oppustet her til aften og meget sensitive nippels, de er øme og bliver helt tiden stive  Går ud fra at det er fordi jeg nok får min mens i næste uge.. 

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Da jeg lige havde smidt mine p piller fik jeg også i perioder helt vilde ømme bryster - specielt ved vorterne. 

Da jeg blev gravid havde jeg lige som en stor kugle i hvert bryst ca 1 uge inden jeg stod med de 2 streger..

Du ikke får din mens 

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Da jeg lige havde smidt mine p piller fik jeg også i perioder helt vilde ømme bryster - specielt ved vorterne. 

Da jeg blev gravid havde jeg lige som en stor kugle i hvert bryst ca 1 uge inden jeg stod med de 2 streger..

Du ikke får din mens 

Jeg fik den ikke, og er gravid

Anmeld

6. april 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg fik den ikke, og er gravid

Stort tillykke!!

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Stort tillykke!!

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.