Når de små pus slår jeg sig:-(J

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

MyLove E

Ja det er ikke sjovt når det sker. Elias skulle hente sin stol så han kunne hjælpe med at lave mad. Men så sagde det BANG og SKRIG og da jeg kom hen til ham var der blod i munden på ham.Var Så havde han bidt sig i tungen og det bløder så meget :-(

Nu sidder han med en lille sun lolly og ser brandmand Sam:-):-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Benjamins'mor

Åh kender det godt med Benjamin.

Jeg er pt inde i en periode hvor jeg er lige ved at tude på folks vegne hvis de slår sig og det gør meget ondt. :

Men de får desværre en del knobs de kære små.

Anmeld

26. marts 2013

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

Åh kender det godt med Benjamin.

Jeg er pt inde i en periode hvor jeg er lige ved at tude på folks vegne hvis de slår sig og det gør meget ondt. :

Men de får desværre en del knobs de kære små.

Ja de får knops. Men jeg kan ikke ha når der er blod:-(

Anmeld

26. marts 2013

MorTil4<3

det kender vi også godt

min søn skulle besøge sin nye børnehave for en uge siden

og da vi kommer ind på hans stue løber han direkte over og begynder at lege med nogen biler, jeg siger til ham at jeg og en medarbejder vil gå rundt og kigge og hans siger mmmmhh smill .
jeg går med medarbejderen , og der går 5 min , så høre jeg et hyl og et velkendt hyl
bassen min var gået op i en køjeseng der står i stuen og havde taget fejl af et trin og var faldeet ned
han fik en ordentlig bule og blodnæse æv æv æv

såå han fik sagt hej til børnehaven på en ordentlig måde så at sige

Anmeld

26. marts 2013

MyLove E

MilleMus1988 skriver:

dddedet kender vi også godt

min søn skulle besøge sin nye børnehave for en uge siden

og da vi kommer ind på hans stue løber han direkte over og begynder at lege med nogen biler, jeg siger til ham at jeg og en medarbejder vil gå rundt og kigge og hans siger mmmmhh smill .
jeg går med medarbejderen , og der går 5 min , så høre jeg et hyl og et velkendt hyl
bassen min var gået op i en køjeseng der står i stuen og havde taget fejl af et trin og var faldeet ned
han fik en ordentlig bule og blodnæse æv æv æv

såå han fik sagt hej til børnehaven på en ordentlig måde så at sige

Ja det må man da sige han fik:-)

Jeg hader bare når det bløder. Han var kun 15mdr da han faldt og sprang læbebåndet. Det bløder så meget..

Anmeld

26. marts 2013

MorTil4<3

Tauf skriver:

Ja det må man da sige han fik:-)

Jeg hader bare når det bløder. Han var kun 15mdr da han faldt og sprang læbebåndet. Det bløder så meget..

av av av

Anmeld

26. marts 2013

Glad Giraf

Uh kender det

Har en ret uheldig datter som slog hovedet ned i sofabordet da hun trænede i at gå...
Det resulterede i et kæmpe blåt øje og en masse dømmende blikke fra folk på gaden....

Sidste stunt var ned at en kælder trappe i beton

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.