Biograf for børn på 2 og 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Kan man det?

og hvad skulle man se?

Tænker "Mne søsters børn" nok ikke er meget ved for dem endnu, men måske "Otte er et næsehorn"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Tip!

Der er baby bio.. Hvor det er bamse og kylling det bliver vist.. Hvor der gerne må snakkes under forestillingen, og lyset er ikke helt slukket. Måske det var en mulighed?! 

Min søn er 4 1/2 og det er først for 2 mdr siden at han var med i bio første gang til almindelig film. Vi så find nemo i 3D.. 

Anmeld

26. marts 2013

Laulund87

Maria var næsten 3 år da hun var i biografen første gang

Hun så Klokkeblomst, den varede 1,5 time og hun bevarede koncentrationen til den næsten var slut. Til sidste rendte flere børn bare rundt for så gad de ikke rigtig mere

Til en 2 årig ville jeg nok vælge Bamse og Kylling.

Anmeld

26. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Kan man det?

og hvad skulle man se?

Tænker "Mne søsters børn" nok ikke er meget ved for dem endnu, men måske "Otte er et næsehorn"?

Jeg tror det skal være en meget rolig og fokuseret 2-årig hvis det skal lykkes. 

Og så ville jeg vælge de specifikke forestillinger til de helt små, som ikke er spillefilm, men f.eks Bamse eller Cirkeline.

Anmeld

26. marts 2013

Faith

Tror det kommer meget an på barnet.

Mine drenge er 2,9 år og dem ville jeg ikke tage med i biografen. De kan slet ikke kapere "store" ting såsom cirkus, dyrskuer osv. De bliver simpelthen bange. Havde dem med i et storcenter da de var ca 2,5 år gamle. Der var teater med Postmand Per. De var skrækslagne! Så biograf venter vi med til de er lidt ældre.

Anmeld

26. marts 2013

Muffinmus

Tror mine var omkring tre begge to. Og det var knap koncentrationen blev holdt men det gik da:-D måske skulle du tage barnet på tre med og få passet det andet de par timer:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.