Akkupunktør i Midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
1 svar
1 synes godt om
26. marts 2013

pcoramt

Jeg vil lige oprette en tråd på vegne af min helt igennem fantastiske Akkupunktør.

Det var faktisk lidt et tilfælde at jeg fandt lige præcis ham og kom i behandling der. Da jeg startede havde jeg RIGTIG mange skavanker, og den værste var min PCO.

Jeg fik en tid og fik en snak med ham og han kiggede på min tunge (der kan han se hvordan kroppen har det) og startede mig i behandling. En af mine andre skavanker var jeg der ikke skulle noget som helst til før jeg blev syg. Efter 4 behandlinger havde jeg det fysisk bedre, jeg havde mere energi og ingen sygdom i hele 4 uger, det var rekord. Efter 5 behandlinger tilbyder min gynækolog mig en scanning for at se om der er ændring i cysterne på mine æggestokke, og sørme om ikke der var en fantastisk ændring. Kun et par cyster for meget i højre side jeg var så lykkelig.

Efter 6 måneder med akupunktur blev jeg gravid! det var fantastisk, desværre var vore bebs ikke levedygtig og vi mistede. Nu er det så 14 måneder siden jeg startede på akupunktur og jeg er endnu engang gravid med tvillinger og er 12+0

Jeg synes sådan han fortjener ros. Dybt professionel, fleksibel og og er fantastisk til at forklare hvad de forskellige nåle gør. I starten var jeg lidt bange for det med nåle, men jeg mærker det slet ikke. Jeg går stadig til akupunktur for at passe på mine babyer i maven, holde kvalmen nede og styrke mit helbred

Jeg vil anbefale alle at bruge ham. (Akupunktør Morten Lopdrup)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

tarkoflen

Sikke en dejlig historie

Jeg har lidt henad det samme med min, hun er i Århus og håber det er ok, at reklamer lidt for hende også

Hun hedder Lene Liebst!

Jeg har endometriose, og hun har taget en del af mine smerter og jeg blev gravid i andet ICSI forsøg efter jeg havde gået ved hende!

Nu går jeg hos hende igen, for at slippe af med de værste gener af bækkenløsning, og kan mærke en forskel! Der ud over så laver hun fødselsforberedende akupunktur, så jeg forhåbentlig får en lidt nemmere fødsel, måske du også skulle overveje det, med mindre du skal have kejsersnit, for så er det nok ikke meget bevendt

Skønt med gode mennesker, der gerne vil hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.