Grrrrr !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Janep

ved ikk li hvor indlægen ska ligge sp det blir her

er vildt frutreret li nu.

vi holder føselsdag for min datter den 11 i næste måned.

jeg har så lige fået besked at hannahs farfar og kone ikk kommer. Grunden er MIG!!

jeg har for nyligt besluttet at flytte fra min kæreste. Vi har så aftalt at blive sammen men bare bo hver for sig. vi er begge enige og glæder og faktisk begge til vi ska flytte. samtidig er jeg så blevet gravid.

det er åbenbart for meget for min svigerfar. han har sagt en masse grimme ting om mig til min kæreste. og da jeg så sletter en besked på fb fra hans kone uden at svare hende, går han helt  selvsving og siger at hvis jeg ikk vil ha noget at gøre med dem mere må jeg sige det face 2 face???

hva med om i lige selv gør det hva?

grr.. det gør mig bare SÅ sur at det ska gå ud over hannah. havde sådan håbet at de ku komme alligevel så de ku være sammen med hende

nogle ting han har sagt :

han har tilbudt min kæreste at få flyttet hans ting om til ham og få dem låst inde til han var flyttet. ??? som om jeg nogensinde ku finde på at stjæle hans ting?

Han er meget overbevidst om at min kæreste skal gå rettens vej for at se hannah mest muligt. ??? Hvorfo`r? når vi nu sagtens kan finde ud af det sammen???

Når vi er flyttet fra hinanden ser han os ikk som par mere og vil egentlig ikk ha noget at gøre med mig mere.?? hvaaad??

osv osv.

og det værste er jo at der slet ingen grund er til at være sur? jeg og kæresten har jo fundet ud af det?

iiih hvor gør han mig da tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Lise

Jeg har aldrig fattet forældre, der ikke kan lade deres børn selv finde ud af tingene, og respektere deres måde at gøre tingene på. Så længe i kan finde ud af det sammen, så skal han da bare blande sig udenom! Kan godt forstå at du er frustreret over det.

Og ja, værst at det går ud over jeres datter. Det er mig helt uforståeligt at man kan være sådan. Men hvis de er så sure, så bliver det sgu nok hyggeligst uden dem alligevel. Håber i får en god fødselsdag!

Anmeld

25. juni 2009

Janep

Lise skriver:

Jeg har aldrig fattet forældre, der ikke kan lade deres børn selv finde ud af tingene, og respektere deres måde at gøre tingene på. Så længe i kan finde ud af det sammen, så skal han da bare blande sig udenom! Kan godt forstå at du er frustreret over det.

Og ja, værst at det går ud over jeres datter. Det er mig helt uforståeligt at man kan være sådan. Men hvis de er så sure, så bliver det sgu nok hyggeligst uden dem alligevel. Håber i får en god fødselsdag!

nej jeg fatter det virkeligt heller ikk.

men ja du har nok ret i at det blir hyggeligere uden dem
det er heller fordi jeg har lyst til at ska komme men sys da de sku med alligevel for hannahs skyld.

det er jeg er mest nærvøs for er faktisk om de gidder ha nogen med den nye baby at gøre. det tror jeg nemlig ikk de vil hvis vi ikk bord sammen på det tidspungt. og ærligtalt sys jeg heller ikk de ska se hannah så.
jeg vil ikk gøre forskel på min børn og slet ikk sådan at den ene må komme ud til farfar og den anden ikk...

hmm nå men det er vel os at tage sorgerne på forskud. håber stadig på at det på et tidspungt går op for dem hvor latterligt det hele er.

Anmeld

25. juni 2009

Jules

Puh ha... Det er altid træls når andre tro de ved hvorda det hele ender ud... ISÆR når de ser der hele gå i kulkælderen,... De er jo voksne mennesker og burde forstå og stole på i selv tar de valg der er bedst for jer!!! I sådan situationer skal man LUKKE R*VEN hvis man ikke har noget positivt at sige!

Anmeld

25. juni 2009

Janep

Jules skriver:

Puh ha... Det er altid træls når andre tro de ved hvorda det hele ender ud... ISÆR når de ser der hele gå i kulkælderen,... De er jo voksne mennesker og burde forstå og stole på i selv tar de valg der er bedst for jer!!! I sådan situationer skal man LUKKE R*VEN hvis man ikke har noget positivt at sige!

jah nemlig. helt enig.

sys bare ikk han kan være det bekendt. og li nu ska han bare holde sig laangt væk.

Anmeld

25. juni 2009

Jules

Janep skriver:

jah nemlig. helt enig.

sys bare ikk han kan være det bekendt. og li nu ska han bare holde sig laangt væk.

Nej det syntes jeg heller ikke...Der er jo ingen grund til at skabe splid!
Ja det er nok bedst at lade det hele falde til ro...
Håber i får en herlig fødselsdag på trods af det ...

Anmeld

25. juni 2009

Janep

Jules skriver:

Nej det syntes jeg heller ikke...Der er jo ingen grund til at skabe splid!
Ja det er nok bedst at lade det hele falde til ro...
Håber i får en herlig fødselsdag på trods af det ...

jah.. desvære tror jeg ikk de falder til ro igen. de er sådan nogle mennesker der ikk blir gode igen

jah det tror jeg nu nok vi gør

Anmeld

25. juni 2009

Jules

Janep skriver:

jah.. desvære tror jeg ikk de falder til ro igen. de er sådan nogle mennesker der ikk blir gode igen

jah det tror jeg nu nok vi gør

Øv øv øv os... Så må man håbe de blir noget fornuftigere...

Anmeld

25. juni 2009

Janep

Jules skriver:

Øv øv øv os... Så må man håbe de blir noget fornuftigere...

jah jeg krydser os fingre men tvivler nu ret meget

Anmeld

25. juni 2009

Janep

øv øv øv.

min stedsvigermor ringede lige og gav mig en skidebalde

havde skrevet til hende på msn at jeg sys det var for dårligt at de ikk kom til festen da den jo hverkan blev holdt for mig eller min kærestes men for hannahs skyld.

hun kóm så med den ene beskyldning efter den anden.

citat :
- har du fået byttet de der sko?
- nej jeg fik et tilgodebevis fordi de ikk havde dem i støre strelser.
- nå! jamen hvis du gerne vil ødelægge dit barns føder er det helt op til dig. det er noget du bestemmer.
- hun kan vel sagtens gå rundt herhjemme i haven uden sko på. men ja jeg ska ha købt nogen til dp.
- hun skal også ha sko på derhjemme. der kan være bier osv i græsset.

min datter er begyndt at gå for 2 uger siden og ja jeg ska da ha købt nogle sko til hende. men hun dør da vel ikk af at gå uden.

citat:
jeg syndes det er for dårligt du ikke får hannah passet ude noget oftere. det kommer til at gå ud over hende når hun blir ældre.
- ja men jeg kan ikk få mig selv til det.
nej og jeg kender godt grunden.
- og hva er grunden så?
jamen tønder er en lille by
- ja??
jeg ved hvordan du er vokset op og det er sikkert grunden.

min mor er alkoholiker. men forstår ikk lii hvorfor det sku blandes ind i det hele?

sådan rakkede hun mig ned i en halv time?

dumme kælling man

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.