ved ikk li hvor indlægen ska ligge sp det blir her

er vildt frutreret li nu.
vi holder føselsdag for min datter den 11 i næste måned.
jeg har så lige fået besked at hannahs farfar og kone ikk kommer. Grunden er MIG!!
jeg har for nyligt besluttet at flytte fra min kæreste. Vi har så aftalt at blive sammen men bare bo hver for sig. vi er begge enige og glæder og faktisk begge til vi ska flytte. samtidig er jeg så blevet gravid.
det er åbenbart for meget for min svigerfar. han har sagt en masse grimme ting om mig til min kæreste. og da jeg så sletter en besked på fb fra hans kone uden at svare hende, går han helt selvsving og siger at hvis jeg ikk vil ha noget at gøre med dem mere må jeg sige det face 2 face???

hva med om i lige selv gør det hva?
grr.. det gør mig bare SÅ sur at det ska gå ud over hannah. havde sådan håbet at de ku komme alligevel så de ku være sammen med hende

nogle ting han har sagt :
han har tilbudt min kæreste at få flyttet hans ting om til ham og få dem låst inde til han var flyttet. ??? som om jeg nogensinde ku finde på at stjæle hans ting?

Han er meget overbevidst om at min kæreste skal gå rettens vej for at se hannah mest muligt. ??? Hvorfo`r? når vi nu sagtens kan finde ud af det sammen???
Når vi er flyttet fra hinanden ser han os ikk som par mere og vil egentlig ikk ha noget at gøre med mig mere.?? hvaaad??
osv osv.
og det værste er jo at der slet ingen grund er til at være sur? jeg og kæresten har jo fundet ud af det?
iiih hvor gør han mig da tosset

Anmeld