Har vundet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
10 svar
11 synes godt om
26. marts 2013

MortilElias2010

.. en kage fra HJERTEKAGEN.DK  Er bare dybt dybt lykkelig og rørt, det er bare fuldstændig fantastisk og jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Noahmor

MortilElias2010 skriver:

.. en kage fra HJERTEKAGEN.DK  Er bare dybt dybt lykkelig og rørt, det er bare fuldstændig fantastisk og jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på... 

Hvor er du heldig! 

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Stor tillykke hvor er det bare super fantastisk

Anmeld

26. marts 2013

Loa

Fedt fedt fedt!

Er SÅ misundelig!

Hun er jo fantastisk god til at lave smukke kager!

Ved du hvilken anledning den skal bruges til?

Anmeld

26. marts 2013

MortilElias2010

Loa skriver:

Fedt fedt fedt!

Er SÅ misundelig!

Hun er jo fantastisk god til at lave smukke kager!

Ved du hvilken anledning den skal bruges til?

Ja jeg er lige blevet faster til en lille prinsesse sidste torsdag og da hun skal døbes på et tidspunkt (uvist hvornår endnu) så giver jeg kagen i gave der  Er sikker på den bliver fuldstændig udsøgt  Glæder mig helt vildt til at glæde nogen andre 

Anmeld

26. marts 2013

Loa

MortilElias2010 skriver:

Ja jeg er lige blevet faster til en lille prinsesse sidste torsdag og da hun skal døbes på et tidspunkt (uvist hvornår endnu) så giver jeg kagen i gave der  Er sikker på den bliver fuldstændig udsøgt  Glæder mig helt vildt til at glæde nogen andre 

Super god idé!!

Ej jeg skal så meget have lavet en kage hos hende, det er helt vildt hvordan hun kan lavede de smukkeste ting.....

Anmeld

26. marts 2013

MortilElias2010

Loa skriver:

Super god idé!!

Ej jeg skal så meget have lavet en kage hos hende, det er helt vildt hvordan hun kan lavede de smukkeste ting.....

Og hun er bare super sød at snakke med - det var en virkelig dejlig samtale i Tlf vi havde idag  Så du kan godt glæde dig - o. Ja, det er da helt ubegribeligt at nogen bare kan det der 

Anmeld

9. april 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Jeg så godt du vandt STORT tillykke

Anmeld

9. april 2013

Clisolka

Ej hvor godt!!!! Tillykke 

Anmeld

10. april 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jeg så godt du vandt STORT tillykke

Tak min egen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.