Hvad skal i lave med jeres Kære i Påskeferien? c'',)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
6 svar
3 synes godt om
26. marts 2013

MariaKyedDK

Hej baby.dk

Jeg vil høre hvad i skal lave med jeres Børn ( gerne i alderen 6 år) her i påskeferien ?

Min kære mand skal arbejde hver dag, undtagen Lørdag, Søndag og Mandag.

og Imorgen har jeg arrengeret at Lillemanden på 6 og jeg skal i Biografen, og Torsdag skal han hjem til hans bedste kammerat og spise , og lørdag skal vi i svømmehallen og ha det rart-.

men hvad ska i andre, søger lidt idder til hvad man kan lave her i påsken med børnene her i slagelse, Korsør eller omkring.

og jeg er alene om det med sønike,...

Håber på en masse gode Ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Tip!

Min søn er godt nok kun 4 1/2, men jeg er alene med ham.. 

Imorgen tar vi en shoppe tur med min veninde og hendes bonus datter. Torsdag tar vi en tur i Randers regnskov, fredag i salt centeret med min søster.. en af dagene i weekenden skal vi i biffen, min bror på 11 skal med.. Søndag slap af dag og mandag kommer min veninde og vi skal lave cup cakes med ungerne.. Så gik den påske vist.

Hvis det er muligt vil jeg ha sat vores trampolin op, ryddet op i skuret, nye have møbler frem osv.. Det vil min søn hvert fald altid gerne være med til  

Anmeld

26. marts 2013

MariaKyedDK

Twinkle little star skriver:

Min søn er godt nok kun 4 1/2, men jeg er alene med ham.. 

Imorgen tar vi en shoppe tur med min veninde og hendes bonus datter. Torsdag tar vi en tur i Randers regnskov, fredag i salt centeret med min søster.. en af dagene i weekenden skal vi i biffen, min bror på 11 skal med.. Søndag slap af dag og mandag kommer min veninde og vi skal lave cup cakes med ungerne.. Så gik den påske vist.

Hvis det er muligt vil jeg ha sat vores trampolin op, ryddet op i skuret, nye have møbler frem osv.. Det vil min søn hvert fald altid gerne være med til  

lyder som om i får en skøn Påske, det med alderen var bare Cirka synes vestsjælland er super kedeligt i ferier... der sker bare intet.

det eneste der er, er svømmehaller, legeparker, og biograf... så det er lidt begrænset

Anmeld

26. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MariaKyedDK skriver:

Hej baby.dk

Jeg vil høre hvad i skal lave med jeres Børn ( gerne i alderen 6 år) her i påskeferien ?

Min kære mand skal arbejde hver dag, undtagen Lørdag, Søndag og Mandag.

og Imorgen har jeg arrengeret at Lillemanden på 6 og jeg skal i Biografen, og Torsdag skal han hjem til hans bedste kammerat og spise , og lørdag skal vi i svømmehallen og ha det rart-.

men hvad ska i andre, søger lidt idder til hvad man kan lave her i påsken med børnene her i slagelse, Korsør eller omkring.

og jeg er alene om det med sønike,...

Håber på en masse gode Ideer

Her han jeg en på ca. samme alder som din..

Idag fx, har vi pustet æg og malet dem, samt været en hyggelig tur på biblioteket..

Imorgen skal vi en tur i svømmehallen..

Onsdag aften til Lørdag skal i sommerhus med resten af min familie..

Ellers tegner vi, læser bøger både ham og jeg, ser en film etc..

Anmeld

26. marts 2013

Tip!

MariaKyedDK skriver:

lyder som om i får en skøn Påske, det med alderen var bare Cirka synes vestsjælland er super kedeligt i ferier... der sker bare intet.

det eneste der er, er svømmehaller, legeparker, og biograf... så det er lidt begrænset

I har ikke et legeland tæt på jer?! Vi har sådan noget som www.jumboland.dk det kunne måske være en mulighed?! 

Anmeld

26. marts 2013

Amandasmor

Vi skal ikke lave så meget  

lørdag har vi planlagt at vi skal i Kattegat centeret og se på hajer.. Også må vi se hva det ellers bliver til  

Anmeld

26. marts 2013

MariaKyedDK

Twinkle little star skriver:

I har ikke et legeland tæt på jer?! Vi har sådan noget som www.jumboland.dk det kunne måske være en mulighed?! 

vi har næstved legeland, som er en stor lade med nogle hoppeborge, synes ikke rigtig det er sagen ...

men imorgen tager vi i BR og i biografen og derefter en tur i svømmehallen i varmvandtbassin, og derefter tager vi på mc d

Torsdag skal han hygge en hel eftermiddag hos hans bedste ven og de skal lave hjemmelavede burgere til aftensmad

det er hvad vi sådan lige har fundet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.