Har lige brud for at høre om det er mig der overreagerer.
Min kæreste lavede i starten af måneden overtræk på sin konto, hvilket resulterede i at der blev trukket 1000 kr fra en fælles konto som er til betaling af regninger!
Han skulle så arbejde, og tjene de penge tilbage i løbet af måneden. Han har været på job 2 gange og sagt til mig at de 1000 kr er tjent. Har måtte spørge enormt mange gange før han har sagt det, så havde lidt på fornemmelsen at det var noget han bare sagde for at få ro.
Har så spurgt ham 100 gange om han har sat pengene i banken, så vi kan overføre dem til den konto hvor de mangler. Det er ligesom snart den 1. og der er regninger der skal betales.
Det har han været enormt langt til om, men har til sidst også sagt at "jaja, det har jeg gjort".....
Hver gang han har siddet ved pc'en de sidste 5 dage, har jeg spurgt om han ikke nok ville overføre pengene så det var gjort. Han er blevet irriteret og sagt at det gad han altså ikke nu. Har spurgt ham direkte om han lyver og at pengene ikke står der, men han forsikrer mig om at de gør.
Nu er jeg så gået vildt meget over grænsen. Hans nøglekort lå på bordet ved computeren, og jeg kan hans kode osv, så kom til at logge på hans netbank, for at se om han løj. Der står under 100 kroner på kontoen og han har ikke overført en øre til den konto han skylder de 1000 kroner.
Ved godt jeg ikke burde gå ind og se, men havde det bare sådan på fornemmelsen. Og gud hvor er jeg ked af det og skuffet nu.
Men hvad ville i gøre med den viden?
Lade som ingenting? Er ikke helt klar over hvordan han vil reagere hvis jeg siger jeg har haft logget ind på hans konto...
Altså jeg tænker, jeg ville blive stiktosset hvis han gjorde det ved mig. Men på den anden side, er jeg økonomisk ansvarlig og ærlig, i modsætning til ham......
Iiiih. Øv... Håber i vil hjælpe mig, og ikke skælde mig for meget ud...
Anmeld