bange for at teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
12 svar
4 synes godt om
26. marts 2013

mab

jeg har testdag på lørdag, og åg det nærmer sig jo.
og jeg tør næsten ikke - jeg ved godt det lyder skørt, men jeg er bare så mange at jeg nærmest bliver helt angst ved tanken om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

BigHope13

Kan kegler godt forstå kan selv huske det Puha den spænding og nervøsitet der er der bliver udløst til ren angst. Jeg har dog alligevel altid testet og tit og ofte for tidligt

jeg krydser hvad jeg kan for at du står med en flot positiv test på lørdag

Anmeld

26. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Kan kegler godt forstå kan selv huske det Puha den spænding og nervøsitet der er der bliver udløst til ren angst. Jeg har dog alligevel altid testet og tit og ofte for tidligt

jeg krydser hvad jeg kan for at du står med en flot positiv test på lørdag

jeg har godt nok også været tæt på idag, men angsten greb mig og så gjorde jeg det ikke.
jeg føler mig bare ikke gravid

Anmeld

26. marts 2013

BigHope13

Det gjorde jeg heller ikke jeg var bare mere sur over at det aldrig nogensinde ville lykkedes os, og bom streger.

Anmeld

26. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Det gjorde jeg heller ikke jeg var bare mere sur over at det aldrig nogensinde ville lykkedes os, og bom streger.

okay, jeg må holde modet højt og måske teste imorgen  hvis jeg tør..

havde du oplevet lidt brunlig slim? havde det igår, og var næsten helt sikker på det var min mens der var på vej - men nu er det væk igen..

Anmeld

26. marts 2013

BigHope13

Jeg har ikke selv oplevet det, men ved der mange som får det omkring samme tidspunkt ens mens skulle komme. Og det bare gammelt blod som bliver renset ud. Det jo positivt at det ikke er fortsat tænker jeg.
jeg testede selv positivt 3 dage før testdag
håber virkelig den er der for jer

Anmeld

26. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det, men ved der mange som får det omkring samme tidspunkt ens mens skulle komme. Og det bare gammelt blod som bliver renset ud. Det jo positivt at det ikke er fortsat tænker jeg.
jeg testede selv positivt 3 dage før testdag
håber virkelig den er der for jer

tak hvor er du sød.

Anmeld

30. marts 2013

o1Mutte

mab skriver:

tak hvor er du sød.

Har du testet?

Anmeld

30. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

tak hvor er du sød.

Har du testet.. 

Anmeld

4. april 2013

mab

undskyld jeg ikke har svaret, men ja nåede ikke at teste fik min mens lige inden jeg skulle til at tage testen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.