trendsales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kender du trendsales og bruger du det ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

575 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Stineve

Ja,som mit spørgsmål lyder; kender du trendsales og kan du lide den?

Jeg selv bruger den rigtig meget.. synes den er fantastisk.. for det første sælger jeg meget, køber meget, samt bytter jeg med andre... synes det er en dejlig måde at få skiftet ud i garderoben på..

for det andet har trendsales en magazine side, det er et debat forum, hvor du kan få hjælp og gode råd at hente fra søde brugere..

hvis man synes det er sjovt at læse debatter hvor det går højt og der somme tider er skarpe toner og mange forkslelige holdninger, ja så er den altså sjov og underholdende til tider.. der bliver debatteret rigtig mange spændende emner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Stineve

Dog vil jeg gerne sige, at efter jeg har lært denne side at kende, er jeg virkelig begyndt at bruge langtid herinde, og anbefaler den dagligt til mennesker jeg kender... især til folk med baby drømme, folk der er gravide eller i det hele taget folk med børn... '

Så alt ros til denne side!.. er virkelig glad for at jeg opdagede den!..

Anmeld

25. juni 2009

Tina2

Jeg ELSKER trendsales og bruger den ekstremt meget... Sælger, køber og bytter utrolig meget derinde, så det er bare skønt:-)

Har faktisk aldrig været på de debatsider derinde, ku være jeg sku kigge på dem:-) Er jo så glad for denne side, så bruger også den vildt meget:-)

Anmeld

25. juni 2009

Stineve

Tina2 skriver:

Jeg ELSKER trendsales og bruger den ekstremt meget... Sælger, køber og bytter utrolig meget derinde, så det er bare skønt:-)

Har faktisk aldrig været på de debatsider derinde, ku være jeg sku kigge på dem:-) Er jo så glad for denne side, så bruger også den vildt meget:-)

Ja, siden er nemlig rigtig god..

Dejligt med en der har det samme syn på siden, som jeg selv..
ja, de debatsider er helt klart et kig værd!, hvis du kan lide at debattere, eller bare se passivt med i en debat..

Anmeld

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, men jeg køber kun derinde
Har prøvet at lave en annonce, men kunne ikke få billede på... noget med at billedet var for stort Ved ikke lige hvad der gik galt, men jeg er så heller ikke særlig smart til det med computere

Så jeg har solgt rigtig meget på qxl, men synes det er for dyrt, så nu smider jeg bare ungernes brugte tøj på gul og gratis i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.