Nogen som ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

morpåthurø

Jeg har købt disse bukser til min søn fra hummels forårskollektion. Jeg har købt str 92 til ham og i længden passer ham dem fint. Men i taljen er de 3-5 cm for store. Og de er ikke lavet til at spænde ind og heller ej med snore. Og han taber dem simpelthen.

Er der andre som har prøvet disse bukser og som har prøvet det samme?

Og da jeg er helt vild med de bukser kunne jeg godt tænke mig at høre jeres bud på om jeg kan sy dem på en eller anden måde så han kan bruge dem?

Jeg håber I kan hjælpe mig

/Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Lene Unik

Kender ikke bukerne, men smart er de.

Hvis ribkanten er dobbelt, og det tænker jeg at den er, så kan du måske lave et lille hul indvendig bagpå der hvor ribkanten er syet fast (sprætte syningen op) og så trække et elastik igennem indvendigt i ribkanten. Hullet kan så syes sammen igen.

Anmeld

26. marts 2013

Lene Unik

En anden løsning, som jeg ikke ud fra billedet kan se om det er muligt, er at pille hele ribkanten af, lave den mindre og sy den fast igen. Det har jeg gjort ved et par buker for en veninden, der havde samme problem at ribkanten var for stor, men det er ikke alle bukser man kan gøre det på.

Anmeld

26. marts 2013

morpåthurø

Lene Unik skriver:

En anden løsning, som jeg ikke ud fra billedet kan se om det er muligt, er at pille hele ribkanten af, lave den mindre og sy den fast igen. Det har jeg gjort ved et par buker for en veninden, der havde samme problem at ribkanten var for stor, men det er ikke alle bukser man kan gøre det på.

Tak for dine svar. Jeg har slet ikke forstand på sådan noget med syning, men jeg vil tale med min svigermor, det plejer at være hende som hjælper med den slags ting

Det var pænt af dig at komme med forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.