Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruK skriver: Det ved jeg faktisk ikke - bruger det kun på Tlf.
Det ved jeg faktisk ikke - bruger det kun på Tlf.
så er det nok derfor - for det ser ikke ud til at det er noget til computeren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Problembarnet skriver: Ja har lavet alle de konti den beder om.. Og nej - det er på pc'en, min far har dog samme problemer på hans tablet.. (så hvis du har forslag der?)
Ja har lavet alle de konti den beder om..
Og nej - det er på pc'en, min far har dog samme problemer på hans tablet.. (så hvis du har forslag der?)
Som fruk skriver så skal du også have bluefire reader, hvertfald når det er fra tablet/ipad. Ved faktisk slet ikke om man kan låne over pc
VIPpigen skriver: Som fruk skriver så skal du også have bluefire reader, hvertfald når det er fra tablet/ipad. Ved faktisk slet ikke om man kan låne over pc
http://www.youtube.com/watch?v=Shf1QxOJljI&lr=1&uid=4Bz-FgXg6CzbuiId_QKoNQ
det er da på pc?
PC:
På din pc skal du bruge Adobe Digital Edition. Læs mere om Adobe Digital Editions.
Problembarnet skriver: http://www.youtube.com/watch?v=Shf1QxOJljI&lr=1&uid=4Bz-FgXg6CzbuiId_QKoNQ det er da på pc?
Ja, det kan jeg da se
lyder mystisk hvis du har hentet de programmer du skulle. Er du logget ind på den Adobe som du skal læse den fra??
VIPpigen skriver: Ja, det kan jeg da se lyder mystisk hvis du har hentet de programmer du skulle. Er du logget ind på den Adobe som du skal læse den fra??
ja
når jeg åbner den hentede bog siger den at Adobe ikke understøtter filen og der muligvis er en fejl i koden?
Problembarnet skriver: ja når jeg åbner den hentede bog siger den at Adobe ikke understøtter filen og der muligvis er en fejl i koden?
Meget mystisk. har du prøvet med en anden bog måske, og det måske er en fejl på lige den bog??
VIPpigen skriver: Meget mystisk. har du prøvet med en anden bog måske, og det måske er en fejl på lige den bog??
har prøvet med 2
Problembarnet skriver: har prøvet med 2
Hmm, så aner jeg det desværre heller ikke
Lige en lille update- jeg har fået det til at virke
(og en lille "advarsel" - vær omhyggelig med hvad i låner - man kan højst låne 2 bøger - og de bliver afleveret efter 30 dage - så hvis man laver en "ups'er" så må man vente i 30 dage)
God aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128