befordring fra jobcenter til transport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal starte i noget praktik nu her og skal havde købt enten klippekort eller månedskort, desværre er min sagsbehandler gået på ferie og nu kan jeg ikke huske hvor meget det er man får. jeg skal køre omkring 40 km om dagen i bus. men synes ikke jeg kan få dækket 2 klippekort og skal kun være der i 14 dage til at starte med og jeg har ikke selv penge til at betale dem selv har måtte låne hos familie for at kunne få råd.da de ikke kan forudbetale mere men kun tilbagebetale. kan det være rigtig jeg skal miste næsten 200 kr pga en praktik jeg skal i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

B&J

jeg har fået at vide hvis jeg skulle med tansport til mit praktik sted dækker de omkostningerne, ring op på kommunen de kan sikkert hjælpe dig stedet for din sagsbehandler

Anmeld

26. marts 2013

LRJ

Anonym skriver:

Jeg skal starte i noget praktik nu her og skal havde købt enten klippekort eller månedskort, desværre er min sagsbehandler gået på ferie og nu kan jeg ikke huske hvor meget det er man får. jeg skal køre omkring 40 km om dagen i bus. men synes ikke jeg kan få dækket 2 klippekort og skal kun være der i 14 dage til at starte med og jeg har ikke selv penge til at betale dem selv har måtte låne hos familie for at kunne få råd.da de ikke kan forudbetale mere men kun tilbagebetale. kan det være rigtig jeg skal miste næsten 200 kr pga en praktik jeg skal i? 

Jeg har fået dækket de km jeg kører ( tog og bus) om dagen minus 24 km, så tror du nok får det samme

Anmeld

26. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har altid fået 1000 kr før skat om måneden,når jeg har været i aktivering eller praktik,til at dække kørselomkostninger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.