Hvad mener i?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder.

Jeg har brug for at høre hvad i tænker:

Min datter (19 mdr.) har været i gæstedagpleje i dag. Da hun kommer hjem vil jeg give hende ren ble på og hun skriger fuldstændig hysterisk (gør hun absolut aldrig!!!) jeg prøver at berolige hende, men intet hjælper. Hun har ikke rød numse, MEN i det jeg vasker, ser jeg at hun er meget rød ved tissekonen, og at skedeåbningen er meget rød og "svulmet"..

Er dette normalt? Eller skal jeg være bekymret?

Det kan godt være, det bare er mig der er pylret og tænker det værste med det samme.

Hun skal i samme gæstedagpleje imorgen, ved jeg bare ikke om hun skal nu?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

B&J

ja ville få hende til vagtlægen, for kan være det er noget bakterier der sidder der... eller der evt har sidet afføring der fra tidliger.... ellers hold hende hjemme og tag til lægen for at få det tjekket

Anmeld

25. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Min datter (19 mdr.) har været i gæstedagpleje i dag. Da hun kommer hjem vil jeg give hende ren ble på og hun skriger fuldstændig hysterisk (gør hun absolut aldrig!!!) jeg prøver at berolige hende, men intet hjælper. Hun har ikke rød numse, MEN i det jeg vasker, ser jeg at hun er meget rød ved tissekonen, og at skedeåbningen er meget rød og "svulmet"..

Det kan godt være, det bare er mig der er pylret og tænker det værste med det samme.

Det kan min datter os godt blive hvis hun har haft en tisse ble for længe ellers tænker jeg det kan være blærebetændelse eller at hun måske er faldet og har slået sig der

Anmeld

25. marts 2013

MHB

Kan det ikke skyldes at hun måske har haft en ble på i et mærke hun ikke var vant til/ikke kan tåle? 

Anmeld

25. marts 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

det kan altså meget nemt "bare" være et bleudslæt. Måske er det svamp, det får mange pige børn, og det gør da også ondt når man har været inde i en varm ble hele dagen  

Afsted til lægen før du råber brand mod Gæste dp'en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.