O.o hvad tænker hun dog på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

TNBC

hautecouture skriver:

Der kan sagtens være køligt i NZ, man kan se på billedet, at det regner... MEN det betyder ikke det er ok, jeg er helt rystet  Tag dog den bette med altså !! "Call her if I need anything" - øh nej moster, hvad med selv at tage ansvar for dit afkom. 

Ja det er rigtigt at det ser ud som om det regner. Men synes stadigvæk det er værre at efterlade barnet i bilen. Hvad hvis barnet skriger, og ingen kan høre det. Hvis det står udenfor butikken, kan man sagtens høre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

FruK

mariesmavse92 skriver:

Vi har tit stillet vores nu 1-årige ude foran forretningen mens vi var inde at handle. Vi ved hun vågner hvis vi tager hende med ind, og vi bruger sjældent over ti minutter på at købe ind. Det er næsten lige som at lade bebsen stå ude og sove, når man bor i lejlighed. Desuden er bilen jo låst, hvis nogen brød ind ville det sandsynligvis blive opdaget, og på ti minutter kan der ikke ske meget på det lille barnesæde hvis barnet vågner... måske skulle moren få skaffet en babyalarm så hun ikke så at sige lagde ansvaret over på andre ved bare at lægge sit nr, men kan ellers ikke rigtig se problemet i at barnet sover i bilen de få minutter det tager for moren at handle

Det er nok et temperaments spørgsmål. Jeg ville aldrig, aldrig nogensinde lade min ligge alene i 10 minutter, hvor jeg ikke kunne høre hende. Uanset om det er i bilen eller i barnevognen. Tænk hvis hun lige nøjagtig den dag vågnede efter 2 minutter og græd - så er 8 minutter lang tid i min verden. Jeg ville slet ikke have ro til at handle fordi jeg ville være bange for, at det lige nøjagtig var den dag det helt usandsynlige skete og nogen smuttede med hende.

Så vil jeg alligevel hellere have at hun vågner fordi jeg går ind med hende.

Jeg ville heller aldrig lade hende stå på et offentligt sted, kun i en aflukket, privat have og med babyalarm eller som minimum et åbent vindue, så jeg kan høre hende. 

Bare kald mig pyldremor. 

Anmeld

26. marts 2013

TNBC

Benjamins'mor skriver:

Der står politiet ikke vil undersøge sagen da det ikke er blevet meldt.

Utroligt. Hvad hvis hun gør det igen, en dag hvor det er varmere. Og bare tanken om at hun gør det med vilje. Og det er provokerende den besked.

Anmeld

26. marts 2013

TNBC

FruK skriver:

Det er nok et temperaments spørgsmål. Jeg ville aldrig, aldrig nogensinde lade min ligge alene i 10 minutter, hvor jeg ikke kunne høre hende. Uanset om det er i bilen eller i barnevognen. Tænk hvis hun lige nøjagtig den dag vågnede efter 2 minutter og græd - så er 8 minutter lang tid i min verden. Jeg ville slet ikke have ro til at handle fordi jeg ville være bange for, at det lige nøjagtig var den dag det helt usandsynlige skete og nogen smuttede med hende.

Så vil jeg alligevel hellere have at hun vågner fordi jeg går ind med hende.

Jeg ville heller aldrig lade hende stå på et offentligt sted, kun i en aflukket, privat have og med babyalarm eller som minimum et åbent vindue, så jeg kan høre hende. 

Bare kald mig pyldremor. 

Jeg er enig. Hvis man har barnevognen, så tag den dog med ind. Jeg hsr brugt barnevogn som "indkøbskurv".
Ja, tænk hvis barnet vågner og skriger og skriger. Hvis der er en der hører det, har man ikke mulighed for at finde forældren.

Anmeld

26. marts 2013

MorTil4<3

Yurie skriver:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2298723/My -mums-doing-shopping-Picture-sleeping-baby-left-lo cked-car-note-provokes-fury-New-Zealand.html

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan gøre det.. hvorfor ikke tage barnet med.?

jeg er virkelig lidt splittet her

for jeg står med lidt en fod på hver vej

når jeg aflevere min ældste i DP , så har jeg jo min mindste med på 10 måneder, og han kommer sjældent med ind

han blir ofte i bilen, har radioen tændt og låser bilen!

og det er jo hvad 5-6 minutter det vare at sætte sønnen af og lige fortælle DP mor de ting der lige skal siges, farvel og vi ses senere , ud til bebs igen som sidder i bilen og rocker til musikken fra radioen

jaaa han har sku ik lige manglet mig de minutter det vare hehe

MEN det er så også kun det eneste jeg kunne finde på med at forlade ham et eller andet sted..
uanset om jeg kun skal ind og hente en pakke smør, så vil jeg aldrig efterlade ham på en P plads, men i DP mors indkørsel gør mig ik så meget

Anmeld

26. marts 2013

Kofoed.

Det kommer meget an på situation synes, Anastasia har da flere gange sat i bilen og sovet, hvis hun nåede at falde i søvn under en kort køretur, så smid vi babyalarmen ved hende, rullede lidt ned for vinduet og så stod hun i skygge i mine forældres indkørelse, det ser jeg ikke noget problem i, men lukket vindue, uden babyalarm, evt i solen og det er fuldt offentligt, der går grænsen for mig.

Anmeld

26. marts 2013

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Utroligt. Hvad hvis hun gør det igen, en dag hvor det er varmere. Og bare tanken om at hun gør det med vilje. Og det er provokerende den besked.

Jeg forstår virkeligt ikke at der skal en anmeldelse til, når de har udsagn og billede på facebook. Det burde være nok.

Og de har jo højst sandsynligt også personens navn så, så kan de da bare kalde personen til afhøring.

Puha, jeg havde ihvertfald ikke tøvet med at melde det. Jeg synes der er stor forskel på om det er i en bil eller i en barnevogn. En barnevogn kommer der frisk luft ind i, det gør der ikke i en bil, den bliver hurtigt overophedet hvis det er varmt udenfor. Stakkels barn. /;

Anmeld

26. marts 2013

TNBC

Benjamins'mor skriver:

Jeg forstår virkeligt ikke at der skal en anmeldelse til, når de har udsagn og billede på facebook. Det burde være nok.

Og de har jo højst sandsynligt også personens navn så, så kan de da bare kalde personen til afhøring.

Puha, jeg havde ihvertfald ikke tøvet med at melde det. Jeg synes der er stor forskel på om det er i en bil eller i en barnevogn. En barnevogn kommer der frisk luft ind i, det gør der ikke i en bil, den bliver hurtigt overophedet hvis det er varmt udenfor. Stakkels barn. /;

Hendes nummer stod jo på seddlen. Jeg synes det er noget pjat at der ikke sker noget, det er ulovligt at efterlade et barn under 14, som der står i artiklen. Og så skal hun slippe, fordi folk ikke melder hende.

Ja, der er forskel på at sidde i en bil eller ligger i barnevognen...

Anmeld

26. marts 2013

Swerg

Wtf!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.