Pladsanvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

LilleChelle

Hvor mange tilbud må man sige nej tak til, før ens ancienitet forsvinder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Hvor mange tilbud må man sige nej tak til, før ens ancienitet forsvinder? 

Hvis man takker nej har de i realiteten overholdt deres pladsgaranti og i kommer bag i køen

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

Månsson skriver:

Hvis man takker nej har de i realiteten overholdt deres pladsgaranti og i kommer bag i køen

Nu ved jeg ikke om det her er rigtigt eller om du ved noget om der, men jeg hørte om nogen der sagde nej og så skulle vente 3måneder før de kunne få en ny plads.

Anmeld

25. marts 2013

L&V

Yurie skriver:

Nu ved jeg ikke om det her er rigtigt eller om du ved noget om der, men jeg hørte om nogen der sagde nej og så skulle vente 3måneder før de kunne få en ny plads.

Jamen det kan sagtens passe.. Vores tilbud hed os ta det her eller vent 6måneder.. Det står som oftest os på kommunernes hjemmeside..

Tror det har meget at sige hvordan børnetallet er i kommunen og hva krav man har

Anmeld

25. marts 2013

TNBC

Månsson skriver:

Jamen det kan sagtens passe.. Vores tilbud hed os ta det her eller vent 6måneder.. Det står som oftest os på kommunernes hjemmeside..

Tror det har meget at sige hvordan børnetallet er i kommunen og hva krav man har

Så man skal alligevel passe lidt på med at sige nej, selvfølgelig skal man være tryg ved det sted man vælger.

Anmeld

25. marts 2013

L&V

Yurie skriver:

Så man skal alligevel passe lidt på med at sige nej, selvfølgelig skal man være tryg ved det sted man vælger.

Ja i hvert fald hvis det er en presset kommune.. Tror da de er sådan rimelig hurtige med at finde noget nyt men altså vi bor i en by hvor der er mange langtidssygemeldte og for mange fyrede så pladserne er få også har vi et behov der er lidt længere ud på eftermiddagen end de fleste her i byen da vi ikke arbejder på nogle af de store arbejdspladser her som de fleste gør

Anmeld

25. marts 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Jeg snakker ikke om pladsgaranti. Men om anciennitet. 

Anmeld

25. marts 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Jeg snakker ikke om pladsgaranti. Men om anciennitet. 

Hvilken ancinitet sku det lige være??

Anmeld

25. marts 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Hvilken ancinitet sku det lige være??

Nummer på venteliste?

Man er jo ikke automatisk en del af pasningsgarantien. 

Anmeld

25. marts 2013

Moma

LilleChelle skriver:

Nummer på venteliste?

Man er jo ikke automatisk en del af pasningsgarantien. 

Anciennitet og pladsgaranti hænger sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.