Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du skal ikke tro jeg misundelig.
Han er bare så dygtig en sanger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kidztown skriver: Du skal ikke tro jeg misundelig. Han er bare så dygtig en sanger.
Jeg har lige vundet to billetter til Mads Langer imorgen, det er så fedt!.. Har i set ham før?Jeg synes han er vidunderlig, intet mindre
Ham skal jeg også ind og høre imorgen Det er også med billetter der er vundet
Sukkerblomst skriver: Ham skal jeg også ind og høre imorgen Det er også med billetter der er vundet
Sabsy skriver: Jeg har lige vundet to billetter til Mads Langer imorgen, det er så fedt!.. Har i set ham før?Jeg synes han er vidunderlig, intet mindre
Tillykke! Vi var afsted i lørdags. Hold da k... han kan synge. Det var en fantastisk oplevelse - så tillykke med det.
Sabsy skriver: Hvad vandt du på?Jeg havde et mashup af to sange og lige da jeg hørte det, tænkte jeg fuck, men ringede og da han tog den kom det som lyn fra en skyfri himmel.. Råbte og skreg af glæde bagefter, kæresten troede vi havde i klasselotteriet.. Hahaha
Hvad vandt du på?Jeg havde et mashup af to sange og lige da jeg hørte det, tænkte jeg fuck, men ringede og da han tog den kom det som lyn fra en skyfri himmel.. Råbte og skreg af glæde bagefter, kæresten troede vi havde i klasselotteriet.. Hahaha
Glæd dig Han er intet mindre end fantastisk.
Jeg hørte ham d 7 marts og det var en ubeskrivelig oplevelse.
Han er så nærværende og leverer en fantastisk koncert, og synger jo helt fantastisk
Synes han er så fantastisk, herhjemme hører vi hans musik helt vildt meget lige for tiden, også så ser han også gangske dejlig ud - ha en fantastisk koncert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128