Hej Samus,
Jeg forstår udemærket godt hvad du mener!!!
Vi har ''kun'' prøvet siden feb men jeg har også nået at få mine forhåbninger op der sidst på måneden når mensen skal til at melde sin ankomst....Kommer den - kommer den ikke?! ihh det er så forfærdeligt at gå og vente

.
Og det værste er at jeg har prøvet en måned hvor jeg simpelthen fik alle 'symptomerne' så jeg nåede rigtig at få mine forhåbninger op. Men nu prøver jeg at lade vær, tror næsten ikke på det. Man kan blive så skuffet...eller bar ked af det

. Tror det er fordi jeg har en lille indre angst for at jeg måske aldrig blir gravid.....dum tanke!
Men hvor er det spændende at du skal teste på søndag

.
Jeg ved godt hvor svært det er at vente, men prøv søde. Det er så surt at få en negativ test, og så tænker man 'jamen, den kan jo stadig nå at blive positiv' og så tester man igen på den rigtige dag og så bliver man skuffet for anden gang.
Jeg vil krydse fingre for dig hele weekenden

, og så håber jeg at se et positivt svar fra dig herinde

!!
Jeg er selv lidt spændt for jeg har endelig (efter en alt for lang cyklus denne måned) fået ÆL, så det var jo dejligt. Så fik lige knaldet med manden inden han skulle ud i aften og så lovede han at go mig en tur igen i morgen tidlig

. Så kan vi vist ikke gøre mere. Hmm...og syntes selvfølgelig allerede at jeg kan mærke noget 'underligt' i maven

. Utroligt hvad tankerne kan gøre ved en.
Mange

fra mig.
Anmeld