Det grønne bord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Samus1983

Føler jeg skal til eksamen og g-testen er min prøve og mensen er den sure censor. Det væreste er man kun kan læse til den "såkaldte eksame" 1-2 dage om månenden og for enden af måneden kommer den endelig svar, om man har bestået sin eksame.. eller man skal op igen næste månede!!!

Jeg er simpelthen blevet så bange for at tag en g-test.. Bange for at svaret ikke bliver som jeg inderligt ønsker det er..

Hvorfor skal det være så hårdt.. Især det mentale, det er sgu sværet at tænke på andet...

Jeg skal rigtig teste på søndag, men overvejer at tyvstarte imorgen, men jeg kan ikke engang få mig selv til at snyde.. får helt ondt i maven og nærmest kvalme over det...!!

Andre der har det såden...?

Hilsen Forhåbenetlig " Den kommende student"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Betina88

Jeg har aldrig haft det sådan ..

Efter mit mens , tog jeg en prøve i starten af november , men den viste negativt , så gik jeg op til lægen d . 11 december , der var den positiv ..

Jeg holdt ikk' øje med , hvornår man sku' teste sig ..

Anmeld

25. juni 2009

Bonnie83

Hej Samus,

Jeg forstår udemærket godt hvad du mener!!!
Vi har ''kun'' prøvet siden feb men jeg har også nået at få mine forhåbninger op der sidst på måneden når mensen skal til at melde sin ankomst....Kommer den - kommer den ikke?! ihh det er så forfærdeligt at gå og vente.
Og det værste er at jeg har prøvet en måned hvor jeg simpelthen fik alle 'symptomerne' så jeg nåede rigtig at få mine forhåbninger op. Men nu prøver jeg at lade vær, tror næsten ikke på det. Man kan blive så skuffet...eller bar ked af det . Tror det er fordi jeg har en lille indre angst for at jeg måske aldrig blir gravid.....dum tanke!

Men hvor er det spændende at du skal teste på søndag.
Jeg ved godt hvor svært det er at vente, men prøv søde. Det er så surt at få en negativ test, og så tænker man 'jamen, den kan jo stadig nå at blive positiv' og så tester man igen på den rigtige dag og så bliver man skuffet for anden gang.

Jeg vil krydse fingre for dig hele weekenden, og så håber jeg at se et positivt svar fra dig herinde !!

Jeg er selv lidt spændt for jeg har endelig (efter en alt for lang cyklus denne måned) fået ÆL, så det var jo dejligt. Så fik lige knaldet med manden inden han skulle ud i aften og så lovede han at go mig en tur igen i morgen tidlig. Så kan vi vist ikke gøre mere. Hmm...og syntes selvfølgelig allerede at jeg kan mærke noget 'underligt' i maven. Utroligt hvad tankerne kan gøre ved en.

Mange  fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.