Lukket livoderhals?? Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har idag fået foretaget en celleprøve. Sygeplejsken der gjorde det nævner at min livmoderhals er lukket, og om jeg har oplevet det før... Sagde bare nej, og tænkte ikke yderligere over det.

Da jeg kommer hjem begynder tankerne at strømme. Hvad har det af betydning? Når jeg googler det, lyder det som om den er lukket når man er gravid?! 

Nogen der har oplevet det og ikke været gravid?

Skal siges at vi ikke prøver at blive gravide, men at vi havde en smutter, men det var lige efter min sidste mens, så har ikke tænkt yderligere over det. Og min æl plejer at lægge meget senere i cyklus, og er meget regelmæssig, så tror altså ikke på jeg er gravid.

På forhånd tak for hjælp!

Hilsen den bekymrede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Gaia

Synes du skal tage en graviditets test

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Synes du skal tage en graviditets test

Ja det kan selvf. give sikkerhed på det punkt. Men er mere bange for at det kan være symptomer på livmoderhalskræft. Venter først min mens om nogle dage, så venter lidt. 

Selv om en gravivitet ikke lige er det bedste tidspunkt nu, så er det jo langt bedre end at jeg fejler noget.

Irritere mig over at jeg ikke spurgte ind til det, da de har lukket tlf for idag, og man kun må ringe akut de næste 2 dage, da de har travlt før påsken.

Anmeld

26. marts 2013

Gaia

Nu har jeg haft celleforandringer og har i den forbindelse ikke hørt at en lukkede livmoderhals skulle være symptom på livmoderhalskræft. Går ud fra jeg ville have fået det ah vide og ville have læst det et sted. Synes du skal teste hvis din mens ikke kommer - jeg havde nok ikke kunne vente og havde testet nu men jeg er også den utålmodige type . Håber da at du er gravid, hvis det et det I ønsker jer . Er det den alm. Kontrol du har været til??

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Nu har jeg haft celleforandringer og har i den forbindelse ikke hørt at en lukkede livmoderhals skulle være symptom på livmoderhalskræft. Går ud fra jeg ville have fået det ah vide og ville have læst det et sted. Synes du skal teste hvis din mens ikke kommer - jeg havde nok ikke kunne vente og havde testet nu men jeg er også den utålmodige type . Håber da at du er gravid, hvis det et det I ønsker jer . Er det den alm. Kontrol du har været til??

Ok, håber alt var ok, på trods af celleforandringerne! 

Ja det var den alm. jeg var til. Tror jeg køber en test idag, og så tester imorgen. 

Må sige at det er det værst tænkelige tidspunkt hvis det er. Har netop fået nyt job og er ikke engang startet op endnu. Så ville være lidt øv at skulle informere om at man er gravid...

Men hvis jeg er det, vil vi da være glade. Vi har talt om endnu en baby på et tidspunkt. Og igen, det er os selv der har lavet en smutter. Skal lige vende os til at jeg ikke er på p piller mere. (Har haft forhøjet blodtryk, og andre ting, der gjorde at lægen syntes jeg skulle stoppe med dem).

Anmeld

27. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har idag fået foretaget en celleprøve. Sygeplejsken der gjorde det nævner at min livmoderhals er lukket, og om jeg har oplevet det før... Sagde bare nej, og tænkte ikke yderligere over det.

Da jeg kommer hjem begynder tankerne at strømme. Hvad har det af betydning? Når jeg googler det, lyder det som om den er lukket når man er gravid?! 

Nogen der har oplevet det og ikke været gravid?

Skal siges at vi ikke prøver at blive gravide, men at vi havde en smutter, men det var lige efter min sidste mens, så har ikke tænkt yderligere over det. Og min æl plejer at lægge meget senere i cyklus, og er meget regelmæssig, så tror altså ikke på jeg er gravid.

På forhånd tak for hjælp!

Hilsen den bekymrede...

en formodet Lukket livmoderhals, er årsagen til vi er i fertilitetsbehandling.... for så kan min mands sæd jo ikke komme op og befrugte ægget

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

en formodet Lukket livmoderhals, er årsagen til vi er i fertilitetsbehandling.... for så kan min mands sæd jo ikke komme op og befrugte ægget

Det er jeg ked af at høre Håber det snart lykkes for jer! Hvilken behandling skal i så igennem? inseminering?

Jeg har stadig ikke fået min mens, men testede negativt igår eftermiddags. 

Men nu håber jeg da næsten at jeg er gravid, hvis det modsatte er at vi skal igennem et længere forløb når nr 2 skal laves... 

Må ihvertfald ringe til lægen tirsdag, så jeg kan få en nærmere forklaring. Om ikke andet blive undersøgt lidt nærmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.