kontaktperson til forælder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste skal have en kontaktperson. Han har haft et misbrug i meget af sit liv, og skal ha noget hjælp til at kunne sige fra og blive bedre selvstændig/intensiv psykolog hjælp. Han har bla. Mistet et barn osv i sit 26 årige lange liv.

Vi har en datter sammen , og er fuldt ud fungerende og har et godt netværk. 

Mit spørgsmål går på om der er nogle hvor den ene forælder er inde under kommunen som her fx, og om de så har hevet hele familien med ind fx undersøge hjemmet og børnene osv, eller om de kun "arbejder" med den forælder der har det lidt svært?? Hvad skal jeg/vi forvente ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

B&J

det din kæreste skal er jo for at blive beder som far og som person og det er jo fantastisk han kan få den hjælp..... og nej det har ikke noget med jeres børn osv at gøre...

jeg har også en kontakt person/ mentor til at hjælpe mig med job og hjælpe mig beder frem i livet.. og hun har ingen ting med min dreng eller kæreste eller familie liv at gøre kun det jeg vil fortælle hende

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det din kæreste skal er jo for at blive beder som far og som person og det er jo fantastisk han kan få den hjælp..... og nej det har ikke noget med jeres børn osv at gøre...

jeg har også en kontakt person/ mentor til at hjælpe mig med job og hjælpe mig beder frem i livet.. og hun har ingen ting med min dreng eller kæreste eller familie liv at gøre kun det jeg vil fortælle hende

Årh, det hjalp lidt på nerverne. Er ikke så meget inde i det med kommunen osv, men man hører jo bare nogle gange en masse "voldsomme" ting, og kan ikke undgå at blive lidt sådan , nervøs, selvom jeg/vi jo ikke har noget at skjule overhovedet... ja og så er jeg jo ung mor samtidig, så den skal man jo også "kæmpe" med, ikke mod kommunen, for de har ikke været inde over på noget tidspunkt, men bare i det hele taget, føler man skal "bevise" lidt mere når man er ung forælder... 

Anmeld

25. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Årh, det hjalp lidt på nerverne. Er ikke så meget inde i det med kommunen osv, men man hører jo bare nogle gange en masse "voldsomme" ting, og kan ikke undgå at blive lidt sådan , nervøs, selvom jeg/vi jo ikke har noget at skjule overhovedet... ja og så er jeg jo ung mor samtidig, så den skal man jo også "kæmpe" med, ikke mod kommunen, for de har ikke været inde over på noget tidspunkt, men bare i det hele taget, føler man skal "bevise" lidt mere når man er ung forælder... 

jeg tror slet ikke du skal tænke sådan... du skal istedet for nyde din kæreste kan få den hjælp han har behov for og det er jo fantastisk...

om man er ung eller gammel, så er man en god mor hvis man giver sin børn den kærlighed opmærksomhed omsorg osv de har behov for.... tænker slet ikke på alderen ....

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg tror slet ikke du skal tænke sådan... du skal istedet for nyde din kæreste kan få den hjælp han har behov for og det er jo fantastisk...

om man er ung eller gammel, så er man en god mor hvis man giver sin børn den kærlighed opmærksomhed omsorg osv de har behov for.... tænker slet ikke på alderen ....

Det er rigtig dejligt at der er så mange muligheder for hjælp, og så endda gratis hjælp, til dem der trænger. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare, dine svar har hjulpet på nerverne, så tak 

Anmeld

25. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er rigtig dejligt at der er så mange muligheder for hjælp, og så endda gratis hjælp, til dem der trænger. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare, dine svar har hjulpet på nerverne, så tak 

jaaa jg er så glad for man kan få hjælp når man har det behov og især når det er gratis og det kan hjælpe en 110%.... din kæreste må være så glad

og det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.