Hvornår ville I ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

KittyCatta

For godt halvanden måned siden fik jeg ret pludseligt stærke mavesmerter og blev til sidst kørt op til operation, hvor de ville fjerne min blindtarm. Det viste sig imidlertid at det ikke var blindtarmen, den var gal med, men nok "bare" væske i bughulen og vandcyster på æggestokkene.

Nu er den gal igen! Det hele startede igår, hvor jeg måtte tage tidligere hjem fra arbejde, da min lænd gjorde afsindigt ondt. Henover aftenen begynder smerterne i maven og arbejder sig ligeså stille og roligtned i højre side. Min temperatur ligger på omkring 37.7-37.8, og har haft kvalme og diarré siden igår aftes også.

Når jeg spiser gør det afsindigt ondt og bare at det skulle stå op og gå gør ligeledes ondt.

Normalt havde jeg ringet til lægen allerede nu, men nu har jeg været det hele igennem én gang før, så gider virkelig ikke igen. Skal jeg vente og se, eller skal jeg alligevel ringe..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

tarkoflen

Jeg ville ringe til din egen læge, så du forhåbentlig kan slippe for lægevagten senere, hvis det bliver værre! Du må fortælle om det er samme symptomer som sidste gang, og om der er noget du selv kan gøre! De vil jo nok skanne dig inden de sender dig til operation, hvis nu det skulle være det samme

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.