Hvilken film?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Hasselnødden

I aften vil jeg tage min mand med i biografen - han har ladet det være helt op til mig hvad vi skal se (det er et gavekort) og jeg er bare blevet sådan i vildrede..

Er der nogen der kan anbefale nogen film der er aktuelle i biograferne nu her, som er værd at se?

Han er ikke til gys.

Vi er begge pædagoger, jeg har set Jagten men det har han ikke og ved han gerne vil. Det er bare en af den slags film jeg KUN ser een gang.

Er der andre bud?

Ved Les Miserable også går i biografen, men for mit vedkommende og nok også for hans - så står den ikke øverst på vores ønskeliste.

Flere bud fra jer er virkelig værdsat - især fordi vores søn bliver passet i disse dage.. så det er voksentid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Oz the great and powerful i 3D!! Vh stine

Anmeld

25. marts 2013

MyLove E

Hasselnødden skriver:

I aften vil jeg tage min mand med i biografen - han har ladet det være helt op til mig hvad vi skal se (det er et gavekort) og jeg er bare blevet sådan i vildrede..

Er der nogen der kan anbefale nogen film der er aktuelle i biograferne nu her, som er værd at se?

Han er ikke til gys.

Vi er begge pædagoger, jeg har set Jagten men det har han ikke og ved han gerne vil. Det er bare en af den slags film jeg KUN ser een gang.

Er der andre bud?

Ved Les Miserable også går i biografen, men for mit vedkommende og nok også for hans - så står den ikke øverst på vores ønskeliste.

Flere bud fra jer er virkelig værdsat - især fordi vores søn bliver passet i disse dage.. så det er voksentid..

Cloud Atlas:-):-):-) Den er god:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.