utålmodlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

popzi

Har alle symptoner. Ømme bryster hurmør svingerne bumser som jeg aldrig har sp mange af . 

Jeg jeg ligger syg her en uge til 9 dage efter ægløsning med øm krop ondt i halsen og snottede.. 

Men alle teste er negativ, og vil være i uge 4 nu. Sys det virker mærkeligt

Så vil i sige jeg skal broppe man at tro på jeg er gravid ?????? Eller hva siger i ??

Hilsen den utplmodelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

mrhl

popzi skriver:

Har alle symptoner. Ømme bryster hurmør svingerne bumser som jeg aldrig har sp mange af . 

Jeg jeg ligger syg her en uge til 9 dage efter ægløsning med øm krop ondt i halsen og snottede.. 

Men alle teste er negativ, og vil være i uge 4 nu. Sys det virker mærkeligt

Så vil i sige jeg skal broppe man at tro på jeg er gravid ?????? Eller hva siger i ??

Hilsen den utplmodelige.

Synes ikke du skal droppe at tro på det.
Selvfølgelig skal du heller ikke regne med at du 100% er gravid, når du har testet negativt. Men jeg er efter egen beregning 5+ noget og har først de sidste tre dage kunne teste positiv. Har godt nok ikke været ved læge osv. endnu, men regner med, og håber at den er der
Så du kunne evt. vente et par dage med at teste.

Anmeld

25. marts 2013

popzi

mrhl skriver:

Synes ikke du skal droppe at tro på det.
Selvfølgelig skal du heller ikke regne med at du 100% er gravid, når du har testet negativt. Men jeg er efter egen beregning 5+ noget og har først de sidste tre dage kunne teste positiv. Har godt nok ikke været ved læge osv. endnu, men regner med, og håber at den er der
Så du kunne evt. vente et par dage med at teste.

Ja jeg må bare vente en uge. Men det føles som lang tid..  

Men føler mig bare gravid og var det sidat men fik SA men der kunne jeg teste positiv i uge 3 ..  derfor jeg ikk tror den er der nu 

Anmeld

25. marts 2013

mrhl

popzi skriver:

Ja jeg må bare vente en uge. Men det føles som lang tid..  

Men føler mig bare gravid og var det sidat men fik SA men der kunne jeg teste positiv i uge 3 ..  derfor jeg ikk tror den er der nu 

Altså. Jeg kunne hellet ikke vente. Tog en clearblue dagen efter jeg havde lovet min kæreste at vente til på onsdag! Men den var så positiv!

Jeg har også de symptomer du nævner. Humør der skifter, uren hud, og mine bryster gør sååååååå ondt!

Jeg har også haft SA, og der kunne jeg også teste tidligere end jeg har kunne nu

Der var en i en anden tråd der sagde til mig, at det måske kan være fordi man er kortere henne end selv beregnet, hvis nu ægløsningen har været senere end man har regnet med.... Så er testen jo også negativ, eller meget svagt positiv i længere tid

I hvert fald krydser jeg fingre for dig

Anmeld

25. marts 2013

popzi

mrhl skriver:

Altså. Jeg kunne hellet ikke vente. Tog en clearblue dagen efter jeg havde lovet min kæreste at vente til på onsdag! Men den var så positiv!

Jeg har også de symptomer du nævner. Humør der skifter, uren hud, og mine bryster gør sååååååå ondt!

Jeg har også haft SA, og der kunne jeg også teste tidligere end jeg har kunne nu

Der var en i en anden tråd der sagde til mig, at det måske kan være fordi man er kortere henne end selv beregnet, hvis nu ægløsningen har været senere end man har regnet med.... Så er testen jo også negativ, eller meget svagt positiv i længere tid

I hvert fald krydser jeg fingre for dig

Okay det var da rart du havde det som mig of er gravid  men den der clear blue er det nedre ens den fra netto ??? 

Og da jeg var gravid før var mine bryster meget spændte og ømme. Men de eer kun ømme nu hvordan er dine ??? 

Anmeld

25. marts 2013

mrhl

popzi skriver:

Okay det var da rart du havde det som mig of er gravid  men den der clear blue er det nedre ens den fra netto ??? 

Og da jeg var gravid før var mine bryster meget spændte og ømme. Men de eer kun ømme nu hvordan er dine ??? 

Købte den i Matas. Men man kan sikkert også få dem i Netto, og andre supermarkeder

Det er sådan lidt forskelligt. Lige nu er de helt spændte og virkelig ømme. Men det er ikke konstant. Det kommer og går

Anmeld

25. marts 2013

popzi

mrhl skriver:

Købte den i Matas. Men man kan sikkert også få dem i Netto, og andre supermarkeder

Det er sådan lidt forskelligt. Lige nu er de helt spændte og virkelig ømme. Men det er ikke konstant. Det kommer og går

Når okay, fordi mine er kun ømme ude i siderne.  

Men må jo bare vente og se. men kan ikk holde det ud.. hihi .. 

derfor det rart at skrive her inde, så det ikk går ud over manden .. 

Anmeld

25. marts 2013

mrhl

popzi skriver:

Når okay, fordi mine er kun ømme ude i siderne.  

Men må jo bare vente og se. men kan ikk holde det ud.. hihi .. 

derfor det rart at skrive her inde, så det ikk går ud over manden .. 

Nej, det er virkelig også svært at vente :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.