Nogen gange vælter der ord rundt i mit hoved som bare vil ud, men jeg kan sjælden sige alle disse ord. Men så er det jo godt at denne side findes så jeg kan skrive dem ned. Denne gang var det en kærligheds erklæring til min søn <3
Kære Fisen .
Da du lå inde i min mave var jeg den meste lykkeligste kvinde på denne jord
Hver gang du hikkede blev jeg så glad, jeg kunne mærke dig og er sikker på du kunne mærke alt den kærlighed du lå inde midt i!?! Jeg var klar til at gøre ALT for dig. Jeg elskede dig så meget, selvom jeg slet ikke vidste hvem du var.
Endelig kom dagen du skulle ud ; Fredag d. 13 (maj) en ulykkedes dag for mange men ikke for din far og jeg. Det var den bedste dag i hele verden :-)
Da jorden løftede dig op og sagde " det er fin dreng" Kiggede jeg på din far og sagde " Vi fik en Elias ":-)
Du var dejlig og utrolig smuk. Vi to fandt hurtig ud af at vi var af samme blod. Vores tålmodig var og er meget kort og vores temperament lige hidsigt. Men søde skat vi er også lige stædige.
Så alting skal nok lykkes for os. Du var sulten og jeg ville jo virkelig gerne give dig mad. Det startede skidt men fordi vi er så stædig og intet skal slå os ud af kurs, ja min skat så lykkedes det. Det var stadig ikke nemt. Men vi kæmpede og kæmpede. :-)
Nu var jeg begyndt at lære dig at kende, min kærlighed til dig min skat, ja den voksede og voksede. Men jeg begyndte også at blive bange, bange for jeg ikke kunne passe godt nok på dig. Du var og er jo så fantastisk og du skulle jo ha det bedste. Jeg begyndt at tvivle på om jeg var god nok til dig.
Selv du gjorde alt i verden for vise mig at jeg god nok havde jeg svært ved se det. Du viste mig det ved at vokse og blive smukkere og smukkere. Ja og dygtig, meget dygtig. Du forstår alt hvad der sker omkring dig og du reagere præcis som du skal på alle du udfordringer som livet bringer dig.
Du blev stærkere mens jeg blev svagere. Til sidst blev jeg så svag og troede så lidt på mine evner som god mor til dig, at jeg ikke ville mere. Men din skønne far fik hjulpet mig en til nogen som virkelig kunne hjælpe mig.
Og igen min skønne dreng viste du dig som en stærk dreng som ville passe på din mor.
Vores lille familie har haft en hård periode. Men vores stædighed gør at vi to aldrig giver op.
Når du er ked er jeg dig for dig og når jeg er ked er du altid den første til at kysse og kramme mig <3
Lige fortiden vokser du helt vildt og er ved at blive en selvstændig person. Så vi har en masse kampe vi to . Og nogen gange ønsker jeg dig LANGT væk, og jeg er sikker på du, Fisen gør nøjagtig det samme med mig :-)<3
Derfor er det også dejligt at vi har din skønne far. Som bliver nød til at skilles os ad i et lille stykke tid en gang i mellem.. Vi kan heldigvis ikke undvære hinanden i så lang tid af gang, så vi er hurtig sammen igen<3
Min elskede lille-store skat.. Jeg har det ikke altid godt, men det er fordi jeg vil give dig det bedste i hele verden. For du fortjener kun det bedste.
Men bare vent om lidt min skat, så er jeg på toppen igen :-) Og bare rolig min egen Fisen, selvom jeg er frisk, så skal vi to nok stadig få en masse kampe. Vi to vil altid ha en kort tålmodig, et hidsigt temperament og begge være MEGA stædig..
Jeg elsker dig så meget min helt egen solsikke <3
Tusinde kys til tossede dreng fra hans tossede mor <3<3<3<3<3
Anmeld