er den mon positiv?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
19 svar
17 synes godt om
24. marts 2013

@BRUGER

Syntes selv jeg kan ane to streger.. På det ene billede er den meget svag, det er præcis tre minutter efter testen blev taget, på det andet billede er der gået ca. 4-5 minutter.. 

Har først test dag i overmorgen, men kunne simpelthen ikke lade testen ligge!:-) Hvad siger i? Kan i ane de to streger, eller er det bare mine ønsker der stiger mig til hovedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

MIWULA

Jeg kan helt sikkert godt se to streger på begge billeder. Tillykke 

Anmeld

24. marts 2013

jeanne-skat

Den er positiv tillykke

Anmeld

24. marts 2013

@BRUGER

MIWULA skriver:

Jeg kan helt sikkert godt se to streger på begge billeder. Tillykke 

tak :-D 

Anmeld

24. marts 2013

@BRUGER

jeanne-skat skriver:

Den er positiv tillykke

tak 

Anmeld

24. marts 2013

Hailiesmom11

Sådan så min første tests også ud og er nu 14+0

Anmeld

24. marts 2013

CH2012

@BRUGER skriver:

Syntes selv jeg kan ane to streger.. På det ene billede er den meget svag, det er præcis tre minutter efter testen blev taget, på det andet billede er der gået ca. 4-5 minutter.. 

Har først test dag i overmorgen, men kunne simpelthen ikke lade testen ligge!:-) Hvad siger i? Kan i ane de to streger, eller er det bare mine ønsker der stiger mig til hovedet 

Jeg synes godt at kunne se to streger, - kan i hvert fald helt sikkert på billede nr. 2 - men ellers prøv med en Clear Blue test? Så kan du da være helt 100% sikker

Anmeld

24. marts 2013

@BRUGER

CH2012 skriver:

Jeg synes godt at kunne se to streger, - kan i hvert fald helt sikkert på billede nr. 2 - men ellers prøv med en Clear Blue test? Så kan du da være helt 100% sikker

Har jeg også tænkt mig, men venter til i overmorgen da jeg har testdag der, fordi clearblue er så dyre syntes jeg 

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

@BRUGER skriver:

Jeg ser TO 

Anmeld

24. marts 2013

Kløver

Helt sikkert positiv, stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.