Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey TøserDet er ved at være meget længe siden jeg har skrevet en tråd herinde.Tiden flyver afsted og vi har en del at se tilLeonora (snart 5 år) og Vigga (1 1/2 år) vokser derud af og vi kan slet ik følge med. Vi nyder at se hvordan de langsomt får mere og mere glæde af hinanden . Vigga er en lille stædig pige men også meget selvstændig og dygtig til mange ting. Hun er så småt begyndt at sige lidt ord og det er super sjovt . Hun er meget mor syg og vil meget gerne nusse og putte hos mig og andre der har tid og lyst. Det er noget nyt for os da storesøster Leonora aldrig har været den store putte pige men meret mere energisk og fysisk aktiv.Hun skal i skole til næste år - og jeg må indrømme at jeg får en lille klump i halsen da jeg stadig synes hun er min lille baby I dec måned fik vi solgt vores ejer lejl på amager. Det tog 7 uger og det kom helt bag på osDet betød at vi måtte flytte ind hos mine forældre indtil vi fandt det hus der skal være vores hjemNU er der gået 3 måneder og endelig har vi fået nøglen til vores hus. Nu skal der så sættes lidt i stand og om ca 1 måned kan vi flytte indDet bliver vildt fedt med masser af plads og en skøn have. Huset ligger i dragør - Søvang.Her kommer lidt nye billeder - især fra vores rejse til thailand. Her var min veninde og hendes pige på 4 år også med Knus og go søndag aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super dejlige piger du har. man bliver helt glad af at se på dem
Smukke piger. Og hold da op, hvor ser der lækkert ud på feriebillederne.
Leonora skriver: Hey TøserDet er ved at være meget længe siden jeg har skrevet en tråd herinde.Tiden flyver afsted og vi har en del at se tilLeonora (snart 5 år) og Vigga (1 1/2 år) vokser derud af og vi kan slet ik følge med. Vi nyder at se hvordan de langsomt får mere og mere glæde af hinanden . Vigga er en lille stædig pige men også meget selvstændig og dygtig til mange ting. Hun er så småt begyndt at sige lidt ord og det er super sjovt . Hun er meget mor syg og vil meget gerne nusse og putte hos mig og andre der har tid og lyst. Det er noget nyt for os da storesøster Leonora aldrig har været den store putte pige men meret mere energisk og fysisk aktiv.Hun skal i skole til næste år - og jeg må indrømme at jeg får en lille klump i halsen da jeg stadig synes hun er min lille baby I dec måned fik vi solgt vores ejer lejl på amager. Det tog 7 uger og det kom helt bag på osDet betød at vi måtte flytte ind hos mine forældre indtil vi fandt det hus der skal være vores hjemNU er der gået 3 måneder og endelig har vi fået nøglen til vores hus. Nu skal der så sættes lidt i stand og om ca 1 måned kan vi flytte indDet bliver vildt fedt med masser af plads og en skøn have. Huset ligger i dragør - Søvang.Her kommer lidt nye billeder - især fra vores rejse til thailand. Her var min veninde og hendes pige på 4 år også med Knus og go søndag aften
Nøj hvor ser det bare dejligt ud!
- Og sikke nogle smukke piger du har dig
Heidimed lea skriver: super dejlige piger du har. man bliver helt glad af at se på dem
Moma skriver: Smukke piger. Og hold da op, hvor ser der lækkert ud på feriebillederne.
Line&Mike skriver: Nøj hvor ser det bare dejligt ud! - Og sikke nogle smukke piger du har dig
Skønne billeder søde!!! Og tillykke med huskøb
Sikke en dejlig Update.. Og hvor blev tiden af..
Og sikke nogle dejlige billeder af dine smukke børn..
Har vidst sagt det før - men du har bare nogle virkelig smukke piger
Lækkert med sådan en tur til Thailand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128