"barsels" gave til faren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Hvad med en graveret zippolighter

Det var bestemt ingen dårlig ide.

Er det internettet jeg skal kigge efter dem på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Kløver

Ja, http://www.dkimport.dk/shop/3d-glas-gaver-2s.html

Jeg købte her, og fik zippo lighter med billede på den ene side og tekst på den anden, da min mand blev 30. Han blev så glad for den hans kone har fotografforretnkngen, og dem har vi fået lavet billeder ved de første 12 mdr til begge børn, Dina mangler sidste billede på sin fødselsdag de er rigtig søde og giver super service, og flotte resultater, det kan varm anbefales, at handle hos dem. Det var ihvertfald en mulighed og en gave som vil blive brugt og tænkt på mange gange om dagen

Anmeld

25. marts 2013

Kløver

1990h skriver:

Det var bestemt ingen dårlig ide.

Er det internettet jeg skal kigge efter dem på?

Her er linket til selve lighteren, 400 for gravering og lighter

http://www.dkimport.dk/shop/zippo-high-polish-177p .html

Anmeld

25. marts 2013

Benjamins'mor

Min kæreste fik ikke noget, og jeg fik ikke noget.

Men cigerat etui, der kan du sikkert finde en hjemmeside hvor du selv kan designe et, og gøre det helt specielt til ham.

Anmeld

25. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Ja, http://www.dkimport.dk/shop/3d-glas-gaver-2s.html

Jeg købte her, og fik zippo lighter med billede på den ene side og tekst på den anden, da min mand blev 30. Han blev så glad for den hans kone har fotografforretnkngen, og dem har vi fået lavet billeder ved de første 12 mdr til begge børn, Dina mangler sidste billede på sin fødselsdag de er rigtig søde og giver super service, og flotte resultater, det kan varm anbefales, at handle hos dem. Det var ihvertfald en mulighed og en gave som vil blive brugt og tænkt på mange gange om dagen

jeg tjekker det lige ud

Anmeld

25. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Her er linket til selve lighteren, 400 for gravering og lighter

http://www.dkimport.dk/shop/zippo-high-polish-177p .html

det var ikke en dårlig ide med den lighter

Anmeld

25. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

Jeg tjekker lige dine link når jeg kommer på fra computer.

Ej fals skærm udspring lyder vildt spændende men omvendt så forstår jeg også godt din mand ikke turde men tanken var fed.

Forstår virkelig også hvorfor han valgte gaven fra - jeg havde bare ikke samme følelse (skræk) så jeg kunne godt, dengang. Er dog stadigvæk bidt af en adrenalinjunkie så nyder stadigvæk alle slags forlystelser med adrenalin og dyrker rapelling - hvilket jeg også kommer til i forbindelse med mit nye arbejde  Hvorimod min mand meget gerne vil beholde begge fødder solidt plantet på jorden. 

Nu snakker vi dog om at tage vores søn med op i en helikopter da han er parat til det og snakker om det ifb med at lege med sign legetøjshelikopter 

Anmeld

25. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Forstår virkelig også hvorfor han valgte gaven fra - jeg havde bare ikke samme følelse (skræk) så jeg kunne godt, dengang. Er dog stadigvæk bidt af en adrenalinjunkie så nyder stadigvæk alle slags forlystelser med adrenalin og dyrker rapelling - hvilket jeg også kommer til i forbindelse med mit nye arbejde  Hvorimod min mand meget gerne vil beholde begge fødder solidt plantet på jorden. 

Nu snakker vi dog om at tage vores søn med op i en helikopter da han er parat til det og snakker om det ifb med at lege med sign legetøjshelikopter 

smiler. du en rigtig adventure.. det fedt med oplevelser.. kunne godt forstille mig at det giver en ordenlig adrenalin tur at hoppe i falskærm. jeg tror faktisk ikke jeg turde

det var da en god ide med helikopter

Anmeld

25. marts 2013

baby012

Her fik manden en kaffe likør, et halstørklæde, en RIGTIG gid og DYR rødvin, og en vinåbner sæt.. Sådan , ja, rigtig mande ting  

Jeg fik en blå sten til den kæde jeg fik da min datter kom, der fik jeg en lyserød sten til kæden.. (yndlings smykke!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.