Fuck mindre chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja hvad laver man når man keder sig 

Man laver da et excel regneark. Så man kan danne sig et overblik over hvor pengene forsvinder hen. Og hvilket chok  

Syyyyyyyshhhhhhh ( er ikke meget for at sige det højt ) 1700 kr på fastfood i januar måned  SHIT man. Julen tog hårdt på mig, så var da nok lidt sløset med madlavning. Pu ha da en øjenvågner, heldigvis er der ubevidst rettet op på det.

og tøj køb 2600 kr  Men så er vintertøj og i hus til næste sæson.

jo jo dejligt med masser af tid når man bare går hjemme...  MÅSKE man lige skulle stramme sig lidt an 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja hvad laver man når man keder sig 

Man laver da et excel regneark. Så man kan danne sig et overblik over hvor pengene forsvinder hen. Og hvilket chok  

Syyyyyyyshhhhhhh ( er ikke meget for at sige det højt ) 1700 kr på fastfood i januar måned  SHIT man. Julen tog hårdt på mig, så var da nok lidt sløset med madlavning. Pu ha da en øjenvågner, heldigvis er der ubevidst rettet op på det.

og tøj køb 2600 kr  Men så er vintertøj og i hus til næste sæson.

jo jo dejligt med masser af tid når man bare går hjemme...  MÅSKE man lige skulle stramme sig lidt an 

Haha ... Åhh jeg blev også overrasket den anden dag !!

Daniel bruger 1000 kr. om mdr. til mad på hans arbejde , i stedet for at tage noget med ..

Og så har vi brugt 1800 kr. i vores lokale brugs , på trods af at jeg havde købt mad ind til en hel mdr.  

Anmeld

24. marts 2013

B&J

HOLD da op 1700 på fast food... godt du fandt ud af det så i kan ænder på det... det er nogle gange en super god ide at stille tingene op

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Haha ... Åhh jeg blev også overrasket den anden dag !!

Daniel bruger 1000 kr. om mdr. til mad på hans arbejde , i stedet for at tage noget med ..

Og så har vi brugt 1800 kr. i vores lokale brugs , på trods af at jeg havde købt mad ind til en hel mdr.  

Armen  Altså havde sagt til manden den var gal . Men han tror ikke rigtig på mig men vi fik da hvis nok BEGGE et klarsyn  Så intet arbejde er spildt arbejde 

Det bliver så virkeligt sort på Hvidt ..

ups ups så forstår man det pludselig bedre ik ??

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

HOLD da op 1700 på fast food... godt du fandt ud af det så i kan ænder på det... det er nogle gange en super god ide at stille tingene op

Jeg viste godt vi havde syndet MEGET , vi hyggede i juleferies inkl et besøg på bones . Og med 2 store drenge som spiser som voksne røg der jo 500 bare der 

Så selv om det lyder af meget ( hvilket det også er ) går det stærkt når man spiser ude med store unger 

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg viste godt vi havde syndet MEGET , vi hyggede i juleferies inkl et besøg på bones . Og med 2 store drenge som spiser som voksne røg der jo 500 bare der 

Så selv om det lyder af meget ( hvilket det også er ) går det stærkt når man spiser ude med store unger 

ja det løber hurtig op når man spiser ude men så kan man gøre det engang om månede så spare man stadig en masse

Anmeld

24. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja det kan være en øjenåbner nogen gange at lave budgetoversigt over hvad man bruger på hvad

Kan huske da jeg lavede vores allerførste budget så fandt vi lige pludselig ud af at vi netop brugte næsten alle vores penge på fastfood fremfor almindelig mad og derfor endte med ingen penge slut på måneden til at overleve for...

Hjalp at få sat det i system og gav en et godt overblik og nu tror jeg ikke jeg kunne klare mig uden at have et budget med de alm. regninger lagt ind...

Anmeld

24. marts 2013

kriknu

Det kunne være det var det jeg skulle lave, jeg har kun lavet budget på hvor mange penge jeg har og gøre godt med til barnedåben om nogle måneders tid ... 

Men så har jeg tilgengæld også styr på hvor mange jeg har råd til at  invitere og hvilken menu jeg kan få hvis der kommer 30 mennesker kontra hvis der kommer 50 

Det er meget rart at være forberedt og have overskud over pengene og sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.