Hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2013

Vicmor91

Jeg har ikke haft menstruation siden d.25 August sidste år og vi har ikke brugt beskyttelse siden septemper og jeg har ikke fået mens endnu og er heller ikke blevet gravid  

Jeg var til læge her for snart 1 måned siden og det viste sig jeg blødte fra min livmoder og det var pga klamydia og nu er jeg og kæresten blevet behandlet  

Men vil høre har ikke testet i lang tid så tror i det kan betale sig at teste om jeg er gravid ? 

Lægen sagde nemlig at jeg ikke gravid og det er en måned siden nu. Jeg skal så til Gynækolog d.22 april for at finde ud af hvorfor jeg ikke får mens, jeg vil så der sige at jeg gerne vil tjekkes om der er noget galt så jeg ikke kan blive gravid da vi jo prøver at lave baby    Men åhh der er lang tid til endnu..  

Har bare lige brug for lidt støtte og om jeg kan være blevet gravid ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Babydrøm

Vicmor91 skriver:

Jeg har ikke haft menstruation siden d.25 August sidste år og vi har ikke brugt beskyttelse siden septemper og jeg har ikke fået mens endnu og er heller ikke blevet gravid  

Jeg var til læge her for snart 1 måned siden og det viste sig jeg blødte fra min livmoder og det var pga klamydia og nu er jeg og kæresten blevet behandlet  

Men vil høre har ikke testet i lang tid så tror i det kan betale sig at teste om jeg er gravid ? 

Lægen sagde nemlig at jeg ikke gravid og det er en måned siden nu. Jeg skal så til Gynækolog d.22 april for at finde ud af hvorfor jeg ikke får mens, jeg vil så der sige at jeg gerne vil tjekkes om der er noget galt så jeg ikke kan blive gravid da vi jo prøver at lave baby    Men åhh der er lang tid til endnu..  

Har ingen gode råd, men ville lige sende dig et  og håber på det bedste  

Anmeld

27. marts 2013

Vicmor91

Tak for det, men det værste er nu at mange går og mobber mig med at jeg ligner en gravid med den mave jeg har mig. Så håber bare at der snart kommer 2 streger på den test, men håber gynækologen kan hjælpe 

Anmeld

27. marts 2013

esioul

Vicmor91 skriver:

Tak for det, men det værste er nu at mange går og mobber mig med at jeg ligner en gravid med den mave jeg har mig. Så håber bare at der snart kommer 2 streger på den test, men håber gynækologen kan hjælpe 

Hvor længe har i prøvet? Jeg tror du får lavet en indvendig scanning, for at se om dine æg udvikler sig som de skal (på den måde kan de også se hvor du er i cyklus.

Det var hvad jeg fik gjort da mens udeblev i 6 mdr.

Anmeld

12. april 2013

Vicmor91

det er vel 8-9 mdr ca  

Okay, men glæder mig i hvertfald til at blive undersøgt så der kan komme gang i det hele også jeg ved at jeg kan blive gravid. Men kom din mens ved dig og hvad gjorde de ved dig 

Anmeld

12. april 2013

o1Mutte

Vicmor91 skriver:

Har du nogen ide om hvor længe du har haft klamydia? Det kan jo gå ind og lukke dine æggeledere hvis du er smittet for lang tid Det frygtede det var sket med mig, men heldigvis var mine ikke lukkede.. Synes i hvert fald du skal få det undersøgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.