Ondt i maven og udspildet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej
Er der nogen der har oplevet pludselig at få ondt i maven i venstre side og derefter oplevet af maven bliver mere og mere hårdt og udspillet?
Kan det være tarmene/forstoppelse?
Det er ret ubehageligt og jeg har haft nogle kulderystelser, men ingen feber. Har haft lidt luft i maven ikke noget ud over det udsædvaneligt.
Nogen der har oplevet noget lignede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

miig1989

Anonym skriver:

Hej
Er der nogen der har oplevet pludselig at få ondt i maven i venstre side og derefter oplevet af maven bliver mere og mere hårdt og udspillet?
Kan det være tarmene/forstoppelse?
Det er ret ubehageligt og jeg har haft nogle kulderystelser, men ingen feber. Har haft lidt luft i maven ikke noget ud over det udsædvaneligt.
Nogen der har oplevet noget lignede?

Jeg har nogen gange haft det sådan , og der har det været pga. Tarmene .. Det hjælper på mig at tage et langt varmt bad, mens jeg masere min mave, så kan jeg som regel gå på wc bagefter og så er det over :p

Anmeld

24. marts 2013

La´chrissen

Lyder lidt som forstoppelse, men jeg skal ikke kunne sige det

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Jeg har nogen gange haft det sådan , og der har det været pga. Tarmene .. Det hjælper på mig at tage et langt varmt bad, mens jeg masere min mave, så kan jeg som regel gå på wc bagefter og så er det over :p

Tak for svar
Jeg har haft det siðen i morges og har prøvet at siden med en varmepude, men ikke noget varmt bad, så det vil jeg klart prøve, troede i man kun få det så skidt grundet tarmene

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Lyder lidt som forstoppelse, men jeg skal ikke kunne sige det

Tak for svar

Det kan godt være, undre mig bare når jeg har været på toilettet som jeg plejer

Anmeld

24. marts 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

s

Tak for svar

Det kan godt være, undre mig bare når jeg har været på toilettet som jeg plejer

Ja så er det da lidt mystisk.

Prøv med en varme pude på maven.

Men jeg får af og til, også uden forstoppelse, ondt i maven sådan så det niver helt vildt, og ligner en der er 5 mdr henne. Jeg er ikke gravid og har normalt meget flad mave.

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja så er det da lidt mystisk.

Prøv med en varme pude på maven.

Men jeg får af og til, også uden forstoppelse, ondt i maven sådan så det niver helt vildt, og ligner en der er 5 mdr henne. Jeg er ikke gravid og har normalt meget flad mave.

Har prøvet varmepude, det virkede ikke. Da smerten kom til at starte med må jeg indrømme den gjorde så ondt at jeg græd, nu er den bare konstant og ja jeg ligner også en der er 5 mdr henne og er
Som dig normalt meget slank. Men jeg må nok bare se tiden an

Anmeld

24. marts 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Har prøvet varmepude, det virkede ikke. Da smerten kom til at starte med må jeg indrømme den gjorde så ondt at jeg græd, nu er den bare konstant og ja jeg ligner også en der er 5 mdr henne og er
Som dig normalt meget slank. Men jeg må nok bare se tiden an

Ja det kan bare gøre mega nas. Men jo flere gange jeg har prøvet det, så ved man bare at det eneste det hjælper er at ligge og slappe af, evt med varme på.

Men det er rigtig træls, nåa man har det sådan.

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja det kan bare gøre mega nas. Men jo flere gange jeg har prøvet det, så ved man bare at det eneste det hjælper er at ligge og slappe af, evt med varme på.

Men det er rigtig træls, nåa man har det sådan.

Tak fordi du tog dig tid til at svare, håber og snart det er ovre og jeg får slappet rigeligt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.