Barn har ødelagt tapet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

hjælp
Min Datter har i dag lavet et lille hul i tapetet til at starte med og her for noget tid siden revet et kæmpe stykke af væggen, er det noget vores forsikring dækker eller skal vi selv betale for det, har snakket med udlejer om det, og han mener min forsikring skal dække det, men hvis ikke har han matrialet til at lave væggen igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

morNov2010

Anonym skriver:

hjælp
Min Datter har i dag lavet et lille hul i tapetet til at starte med og her for noget tid siden revet et kæmpe stykke af væggen, er det noget vores forsikring dækker eller skal vi selv betale for det, har snakket med udlejer om det, og han mener min forsikring skal dække det, men hvis ikke har han matrialet til at lave væggen igen ..

Min søn har gjort nøjagtig samme nummer, og det var ikke noget vores forsikring ville dække. Hverken indbo eller ansvarsforsikringen.

Anmeld

24. marts 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

hjælp

et kæmpe stykke af væggen, eller af tapetet?

Hvis det bare er tapetet kan i vel bare kaste en stribe eller hvad der nu passer over det?

Det kan vidst næsten ikke betale sig at få det fra forsikirngen. Det kunne være din præmie stiger, selvom det er en ubetydelig lille ting (hvis det bare er tapet).

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

et kæmpe stykke af væggen, eller af tapetet?

Hvis det bare er tapetet kan i vel bare kaste en stribe eller hvad der nu passer over det?

Det kan vidst næsten ikke betale sig at få det fra forsikirngen. Det kunne være din præmie stiger, selvom det er en ubetydelig lille ting (hvis det bare er tapet).

Det er et helt hjørne af tapetet men må li vente til manden kommer hjem så må han li se om ham kan lave det sådan som du li skriver

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

Tror desværre ikke en indboforsikring dækker. Men det gør en børneulykkes forsikring vidst. Den vi har dækker hvis han ødelægger noget herhjemme, i dagplejen, andre stedet osv.

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Tror desværre ikke en indboforsikring dækker. Men det gør en børneulykkes forsikring vidst. Den vi har dækker hvis han ødelægger noget herhjemme, i dagplejen, andre stedet osv.

okay, må ringe og hører imorgen om der er nogen af alle forsikringerne der dækker

Anmeld

24. marts 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Det er et helt hjørne af tapetet men må li vente til manden kommer hjem så må han li se om ham kan lave det sådan som du li skriver

Jeg tænker hvis i skærer i en lige linie, med en hobbykniv, fra gulv til loft, og så i et helt banestykke svarende til bredden på det tapet i skal sætte op - minus 2 cm (også i bredden).

Så kan i lige smide en enkelt bane tapet op, og vupti

Måske skal i lige male bagefter, men det er da langt nemmere end at omtapetsere et helt rum hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.