Er stolt af ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
11 synes godt om
24. marts 2013

Janni.

Igår var Silas og jeg ude og gå/lege. På vores tur kom vi forbi et fældet træ. Silas var så stolt over at have fundet dette træ.

Vi gik videre ind af en sti, på vej til legepladsen. Silas holder sig normalt fra fremmede, og allerhelst i favnen på mor/far hvis de fremmede kommer for nær.. Men på stien kommer der en ældre dame gående (ikke én, vi har mødt før), Silas går forsigtig hen og tager hendes hånd. "Kom med, siger han"
De gik sammen hen og kiggede på træet. Damen var rigtig sød, og takkede for at hun måtte se hans træ.

Jeg sagde dog til hende at hun ikke behøvede at føje Silas da han tog hendes hånd. Men det ville hun gerne, da hun mente det betød meget for ham.

Skønne dreng
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

B&J

Janni. skriver:

Igår var Silas og jeg ude og gå/lege. På vores tur kom vi forbi et fældet træ. Silas var så stolt over at have fundet dette træ.

Vi gik videre ind af en sti, på vej til legepladsen. Silas holder sig normalt fra fremmede, og allerhelst i favnen på mor/far hvis de fremmede kommer for nær.. Men på stien kommer der en ældre dame gående (ikke én, vi har mødt før), Silas går forsigtig hen og tager hendes hånd. "Kom med, siger han"
De gik sammen hen og kiggede på træet. Damen var rigtig sød, og takkede for at hun måtte se hans træ.

Jeg sagde dog til hende at hun ikke behøvede at føje Silas da han tog hendes hånd. Men det ville hun gerne, da hun mente det betød meget for ham.

Skønne dreng

ej hvor er det fantastisk at læse det er som at høre daniel meget forsigtig ang fremmede men det er blevet så meget beder med tiden, og hvor var sød så sødt han ville vise den ælder dame det træ

Anmeld

24. marts 2013

Koen.

Mosters SEJE bassemand

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk at læse det er som at høre daniel meget forsigtig ang fremmede men det er blevet så meget beder med tiden, og hvor var sød så sødt han ville vise den ælder dame det træ

Det var så sødt. Der sker så meget med Silas for tiden. Det er bare dejligt.

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

Tanja. skriver:

Mosters SEJE bassemand

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Janni. skriver:

Det var så sødt. Der sker så meget med Silas for tiden. Det er bare dejligt.

det er bare vidunderligt, jeg var også så bange da daniel skulle starte i børnehave fordi han er meget genert og en trykheds barn og ja det gik ud over alle grænser helt igennem fantastisk og det er dejligt når man kan mære de udvikler sig så meget

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

B&J skriver:

det er bare vidunderligt, jeg var også så bange da daniel skulle starte i børnehave fordi han er meget genert og en trykheds barn og ja det gik ud over alle grænser helt igennem fantastisk og det er dejligt når man kan mære de udvikler sig så meget

Man lærer ihvert fald at bekymre sig når man får børn.

Dejligt at det gik godt med Daniel, så er der håb for Silas også.

Anmeld

24. marts 2013

B&J

Janni. skriver:

Man lærer ihvert fald at bekymre sig når man får børn.

Dejligt at det gik godt med Daniel, så er der håb for Silas også.

det er der 100%.... utroligt så meget udvikling der er kommet igang

Anmeld

24. marts 2013

Laulund87

Sejt

Maria er begyndt at opsøge andre mennesker rigtig meget, hvor hun før var noget reserveret. Det er bare skønt

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

Laulund87 skriver:

Sejt

Maria er begyndt at opsøge andre mennesker rigtig meget, hvor hun før var noget reserveret. Det er bare skønt

Det gør bare rigtig meget, at de kære børn begynder at slappe af når andre er tilstede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.