Tupperware UltraPro???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.863 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. marts 2013

NoName

Hej...

Jeg har lige været til tupperware demo og fik lov til at låne  en UltraPro skål på 2,5L  med hjem på prøve...

Har i nogen gode ideer til hvad jeg kan lave i den? http://www.tupperware.dk/produkter/ultrapro-rund-2_5-l

overvejer at købe denne: http://www.tupperware.dk/produkter/ultrapro-oval-3_5-l

har i nogen erfaringer med den positive/negative???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Dot D

Jeg rigtigt glad for mine, har flere størrelser...

Jeg laver lasagne, flødekartofler, brød, stege, kylling og meget meget mere i mine, de er så gode

Anmeld

24. marts 2013

NoName

Dot D skriver:

Jeg rigtigt glad for mine, har flere størrelser...

Jeg laver lasagne, flødekartofler, brød, stege, kylling og meget meget mere i mine, de er så gode

hmm... og alle ingridienser skal bare væltes ned i bøtten, låg på og ind i ovnen i 2 timer ved 175???

Anmeld

24. marts 2013

Dot D

NoName skriver:

hmm... og alle ingridienser skal bare væltes ned i bøtten, låg på og ind i ovnen i 2 timer ved 175???

Nej, som du normalt vil gøre, bare at det nu er under låg, så lasagne skal ca have 30-35 minutter som altid, det blive bare mere lækkert Dampen inden under låget holder/gør maden lækker feks ikke en tør kylling, som det kan blive på en bradepande. Der ligger du din krydrede kylling nedi og evt lidt væde i bunden og forskellige grøntsager omkring i en times tid, som en kylling normalt skal have.

Jeg har ikke problemer med at få stegeskorpe på toppen, men hvis det driller dig, så tag låget af de sidste 15-20 minutter

Anmeld

24. marts 2013

ModerNatur

Man kan få et rigtig fint opskriftshæfte til ultra-pro serien  Spørg da lige din konsulent om ikk du må lane det samtidig..! Der er ihvertfald mange lækre ting i!.. Chili con carne bl.a. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.