puhh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
6 svar
6 synes godt om
24. marts 2013

bobbles

ja det er lige hvad jeg siger nu. det har været hårdt de sidste par dage min lorte depression er virkelig kommet til overfladen her de sidste par dage og jeg har været virkelig nede med flaget nu har min kæreste åbenbart aftalt med min søster at hun tager vores børn til morgen de er afleveret også har han bestilt et ophold på comwell spa ophold! må sige jeg glæder mig og håber det hjælper mig til at få slappet helt af og få samlet energi til børnene til i morgen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

B&J

sikke da en vidunderlig kæreste du har håber i får en super god dag

Anmeld

24. marts 2013

bobbles

B&J skriver:

sikke da en vidunderlig kæreste du har håber i får en super god dag

den har ihvertfald været god indtil videre

Anmeld

24. marts 2013

Masig

bobbles skriver:

ja det er lige hvad jeg siger nu. det har været hårdt de sidste par dage min lorte depression er virkelig kommet til overfladen her de sidste par dage og jeg har været virkelig nede med flaget nu har min kæreste åbenbart aftalt med min søster at hun tager vores børn til morgen de er afleveret også har han bestilt et ophold på comwell spa ophold! må sige jeg glæder mig og håber det hjælper mig til at få slappet helt af og få samlet energi til børnene til i morgen :-)

De var da rigtig sødt af din kæreste. Håber det hjælper og du får det bedre 

Anmeld

24. marts 2013

bobbles

Masig skriver:

De var da rigtig sødt af din kæreste. Håber det hjælper og du får det bedre 

jeg har ihvertfald fået det bedre :-) har lige nydt en 3 retters menu på en meget fin restaurant og har nydt lækkert boble bad

Anmeld

24. marts 2013

Masig

bobbles skriver:

jeg har ihvertfald fået det bedre :-) har lige nydt en 3 retters menu på en meget fin restaurant og har nydt lækkert boble bad

Dejligt. Er helt misundelig 

Anmeld

24. marts 2013

Babydrøm

bobbles skriver:

Hvor skønt, håber I får en skøn dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.