Skemad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
3 svar
2 synes godt om
24. marts 2013

LilleChelle

Er det tid til at holde pause - eller hvad skal jeg gøre ?

Bassen har fået skemad 1 måneds tid nu. Har været glad for det indtil for en lille uges tid siden, hvor han er begyndt at brokke sig, sætte tungen i vejen og ikke gide åbne munden mere. 

Maven har taget godt imod maden og der er fint gang i den. Han åbner munden til den 1. og nogle gange 2. ske, men så næster han. Kigger alle mulige andre steder hen, og bliver mobset hvis vi fører skeen hen til munden af ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

lycly

Jeg startede på grød til min datter da hun var 5 mdr. Hun spiste det gladeligt i en måned og lige pludselig gad hun ikke mere, fuldstændig som din dreng. Jeg droppede det så fuldstændig og da hun var 7 mdr prøvede jeg en morgen at give hende havregrød. Hun spiste rub og stub og har gjort det lige siden

Så synes bestemt du skal prøve at holde en pause Det jeg gjorde i mellemtiden var at give hende smagsprøver af vores mad, fx kartoffelbåde og frikadeller osv

Anmeld

24. marts 2013

LilleChelle

LuLy skriver:

Jeg startede på grød til min datter da hun var 5 mdr. Hun spiste det gladeligt i en måned og lige pludselig gad hun ikke mere, fuldstændig som din dreng. Jeg droppede det så fuldstændig og da hun var 7 mdr prøvede jeg en morgen at give hende havregrød. Hun spiste rub og stub og har gjort det lige siden

Så synes bestemt du skal prøve at holde en pause Det jeg gjorde i mellemtiden var at give hende smagsprøver af vores mad, fx kartoffelbåde og frikadeller osv

Det lyder meget som her ja. 

Her er han bare 'kun' 5 måneder - så han må jo ikke få noget af vores mad endnu. 

Anmeld

24. marts 2013

lycly

LilleChelle skriver:

Det lyder meget som her ja. 

Her er han bare 'kun' 5 måneder - så han må jo ikke få noget af vores mad endnu. 

Nej det er selvfølgelig rigtig nok, men så holder du bare helt pause, giv det en måneds tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.