Nattevagt - sidder i sofaen og hygger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

PernilleogLouis

Sabsy skriver:

Jeg er Social og sundhedshjælper i DK's største hjemmepleje firma, jeg arbejder normalt dagvagt men tog en nat og fik en fridag Jeg har fri kl 06:45 der overtages vagttelefonen af dagvagten. Jeg har også været på dagvagt idag, så er pænt smadret nu.

Aaarh så du mødte kl 19:00?.. Vi har en del kunder vi er sekundær hjælper på, havde overvejet at søge i bruger/hjælpe formidlingen..

Nej min vagt starter først 23 også slut 8 - ja altid hårdt at være påMart når man også har været på dag - var jeg igår - dog værre når man skal på dag efter en nattevagt og kun lige når hjem og skifte tøj - sidder du så nu bare og venter på om der blir mere og lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

PernilleogLouis

LMX skriver:

Plejer at sove et par timer igen..

Krydser vi finger for så

Anmeld

24. marts 2013

Sabsy

PernilleogLouis skriver:

Nej min vagt starter først 23 også slut 8 - ja altid hårdt at være påMart når man også har været på dag - var jeg igår - dog værre når man skal på dag efter en nattevagt og kun lige når hjem og skifte tøj - sidder du så nu bare og venter på om der blir mere og lave?

Ja vagt efter nat er en killer!!
Jeg skal bare være klar til at rykke ud ved nødkald..

Har du nat imorgen også??

Anmeld

24. marts 2013

PernilleogLouis

Sabsy skriver:

Ja vagt efter nat er en killer!!
Jeg skal bare være klar til at rykke ud ved nødkald..

Har du nat imorgen også??

Nej har altid højst to i træk så når jegfar fri kl 8 så har jeg fri til den 31 hvor jeg har nat igen

Hvad tid startede din vagt? Arbejdede et andet sted en gang hvor vagterne startede ved 19-20 tiden - det syns jeg var rigtig hårdt

Anmeld

24. marts 2013

pcoramt

Sabsy skriver:

... Er lige kommet hjem på sofaen, og sidder standby på vagt telefonen.. Hvad laver i?..

Jeg sidder op og prøver at trække vejret.. Jeg har fået den ledeste omgang influenza.. Og så lige midt i min ferie.. Øv øv

Anmeld

24. marts 2013

Swerg

Sabsy skriver:

Jeg er Social og sundhedshjælper i DK's største hjemmepleje firma, jeg arbejder normalt dagvagt men tog en nat og fik en fridag Jeg har fri kl 06:45 der overtages vagttelefonen af dagvagten. Jeg har også været på dagvagt idag, så er pænt smadret nu.

Aaarh så du mødte kl 19:00?.. Vi har en del kunder vi er sekundær hjælper på, havde overvejet at søge i bruger/hjælpe formidlingen..

Er du i attendo ??

Anmeld

24. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

syntes også at de nattevagter kan trække tænder ud, især når man ikke ved hvor mange gange tlf ringer og man skal afsted.

Vi kører i et 9 ugers rullende vagtskifte og har nogle rigtig lange uger med over 100 timer, men så også en del uger med kun 2-3 arbejdsdage.

I næste uge kører jeg fra 6.30-16.00 og ugen efter 16.00-6.00 + den weekend har jeg bagvagt også. Ugen efter har jeg så fri mandag og tirsdag, arbejde resten af ugen fra 8.30-19.00

Anmeld

24. marts 2013

PernilleogLouis

Mor til Frederic og Freya skriver:

syntes også at de nattevagter kan trække tænder ud, især når man ikke ved hvor mange gange tlf ringer og man skal afsted.

Vi kører i et 9 ugers rullende vagtskifte og har nogle rigtig lange uger med over 100 timer, men så også en del uger med kun 2-3 arbejdsdage.

I næste uge kører jeg fra 6.30-16.00 og ugen efter 16.00-6.00 + den weekend har jeg bagvagt også. Ugen efter har jeg så fri mandag og tirsdag, arbejde resten af ugen fra 8.30-19.00

16-06 uden søvn??

Anmeld

24. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

PernilleogLouis skriver:

16-06 uden søvn??

Vi har 2 nattevagter på 9 uger, den anden er fra 15.00-04.00 og må køre hjem efter kl 20 (hvis der ikke er mere at lave) og så køre ud hjemmefra - så der har jeg lastbil stående herhjemme ved vores hus.

Den jeg har om 14 dage fra 16.00-06.00 må jeg køre hjem efter kl 22 (hvis der ikke er mere at lave) og så kører jeg ud hjemmefra.

Ved begge vagter kommer den der skal køre i lastbil i dagtimerne og henter lastbil.

Nogle nætter kører vi jo mere end andre og med det vejr vi har pt med en del fygning, så giver det meget arbejde...

Anmeld

24. marts 2013

Sabsy

Elias2010<3 skriver:

Er du i attendo ??

Nej jeg er i Kærkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.